Jedna nekonvencionalna brijačnica u Tokiju nudi besplatnu, ali drastičnu, promjenu frizure tokom praznika - i to samo za one odvažne.
Katsuki Toda je 26-godišnji web programer koji se ohrabrio te je sjeo na stolicu u brijačnici Sneakers Hungry Barber u Omotesandou – avangardnom modnom distriktu u Tokiju.
Ova brijačnica je postavljena kao promotivni događaj za Snickers čokolade.
Frizure su različite: od ‘mohikanca’, do tehno, šarene i nejednako ošišane. Ovdje ne postoji jednostavno i obično pranje i šišanje.
“Uzbuđen sam. Ne znam ako će to izgledati na kraju, ali spreman sam za to”, kazao je Toda koji je izabrao ‘mohikanac’ frizuru kako bi se ‘odmorio’ od uobičajenog izgleda.
Iz kompanije ove “luckaste brijačnice” kažu da se mnogo ljudi odlučilo podvrgnuti šišanju.
“Vrijeme je Božića i mnogi od naših mušterija kažu da žele razveseliti svoje sugrađane i kolege na poslu ili, kako kažu, jednostavno žele da se ističu u društvu”, rekao je Takako Watanabe.
Toda je bio u društvu svoga šefa Take Yanagija koji mu je olakšao odluku da se podvrgne novom, drastičnom izgledu.
Njegova nekonvencionalna frizura bi naišla na mnogo negodovanja u većini japanskih kompanija, jer mnoge od njih imaju regulisan način friziranja.
“Ovaj stil predstavlja lik bolesnog psa, ili ljubičasto javorovo lišće Kyotoa”, rekao je brijač Nobuo Hayakawa dok je držao ogledao da bi pokazao Yanagiju potiljak.
“Izgleda kao jesen na mojoj glavi”, rekao je Yanagi koji se nada smijehu na novogodišnjoj zabavi svoje kompanije.
“Jedva čekam da vidim ljude koji će mi se smijati na zabavi”, rekao je.
On i Toda su jedni od 60 Japanaca i Japanki koje su se transformisali u proteklih šest dana u ovoj brijačnici.
Mnogi od mušterija su pozirali i sa Snickers čokoladom. Takashi Tanaka, jedan od dvojice brijača, nadimka “Ludi”, nada se da će ovo obezbijediti zabavu za Japance koji su pod stresom.
“Nema mnogo dobrih vijesti ovih dana zbog recesije, tako da se nadam da će se ljudi malo zabaviti ako ništa drugo, barem sa svojim frizurama”, rekao je Tanaka.
Zahvaljujući neočekivanom uspjehu u besplatnim frizurama, iz kompanije Sneakers kažu da se nadaju da će nastaviti kampanju u skoroj budućnosti.