Reklama koja je šokirala i deprimirala Amerikance

author
N1 Hrvatska
02. feb. 2015. 11:17
>
12:03
reklama_clanak
YouTube/screenshot | YouTube/screenshot

U mnoštvu reklama emitiranim tokom Super Bowla, jedna je posebno zapela za oko Amerikancima te u manje od 24 sata prikupila preko milion pregleda na YouTubeu.

[caption id="attachment_75287" align="alignnone" width="750"]

Cilj je reklame ukazati na činjenicu da je većinu smrtnih slučajeva djece i maloljetnih osoba moguće spriječiti, a iz Nationwidea kažu da im cilj nije bila prodati osiguranje, već upozoriti na problem sigurnosti djece diljem svijeta.

Ipak, na društvenim mrežama reklama je naišla na mnoštvo kritika, a mnogi Amerikanci tvrde da im je emitiranje reklame tokom Super Bowla "uništilo cijeli doživljaj".

http://www.youtube.com/embed/dKUy-tfrIHY

Više tema kao što je ova?

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare

Pratite nas na društvenim mrežama