Reklama koja je šokirala i deprimirala Amerikance
U mnoštvu reklama emitiranim tokom Super Bowla, jedna je posebno zapela za oko Amerikancima te u manje od 24 sata prikupila preko milion pregleda na YouTubeu.
[caption id="attachment_75287" align="alignnone" width="750"]
Cilj je reklame ukazati na činjenicu da je većinu smrtnih slučajeva djece i maloljetnih osoba moguće spriječiti, a iz Nationwidea kažu da im cilj nije bila prodati osiguranje, već upozoriti na problem sigurnosti djece diljem svijeta.
Ipak, na društvenim mrežama reklama je naišla na mnoštvo kritika, a mnogi Amerikanci tvrde da im je emitiranje reklame tokom Super Bowla "uništilo cijeli doživljaj".
http://www.youtube.com/embed/dKUy-tfrIHY
Više tema kao što je ova?
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare