Proizvođači alkoholnih pića pokušavaju na razne načine da zaobiđu zabranu reklamiranja. U nekim zemljama pivo, a u nekima i vino imaju status hrane, lijeka i nacionalnog simbola, pa je pozivanje na potrošnju dozvoljeno.
Džin je, kao žestoko piće, opterećen visokim porezom i zabranom reklamiranja. Zato su Belgijanci izmislili festival džina i ulične hrane.
Usput, na festivalu je juče oboren i svjetski rekord u veličini džin-tonika. Prema službeniku Guinnessove knjige, barmeni su spremili čak 1.528 litara ovog osvježavajućeg koktela.
Ali posjetioci nisu popili ni jednu čašu, jer bi organizatori za besplatno piće morali državi da plate 500 eura poreza. Zato je cijela količina džin tonika vraćena na ponovnu destilaciju.
Strogo je zabranjeno preuzimanje sadržaja, vijesti, videa ili fotografija bez dozvole. Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad