LOL polako "odumire": "Hahaha" popularnije od "hehehe"

Lifestyle 10. aug 201511:47 > 15:42
Pixabay.com

LOL, skraćenica za "Laughing at loud", koja se proteklih nekoliko godina brzinom munje proširila internetom kao standardani pojam za izražavanje smijeha na internetu, sve se manje koristi.

Facebookova studija pokazala je da je LOL zamijenjen jednostavnim ‘hahah’ ili emotikonima. Samo 1,9 posto objava na Facebooku u svom takstu sadrži ‘LOL’, dok čak 51,4 posto sadrži ‘haha’.

Na drugom mestu su emotikoni koji se koriste u 33 posto slučajeva, a na trećem je ‘hehe’ sa 13 posto.

Studija je pokazala i razlike između spolova kada je u pitanju izražavanje veselja na društvenim mrežama. Tako žene koriste više emotikona dok muškarci najčešće koriste ‘haha’ i ‘hehe’.

Osim spola na razlike u izražavanju smijeha utiču geografski položaj ljudi i njihova starost. LOL na Facebooku više koriste oni stari oko 28 godina dok oni u ranim dvadesetima više koriste emotikone.

Facebook je u svom istraživanju u obzir uzeo samo javne postove.