Švedski brend H&M prema pisanju britanskog portala InStyle dizajnirala je najrazličitiju kampanju ikada, u kojoj su mislili na sve, doslovno sve profile ljudi.
“Manekenska” građa, modeli sa viškom kilograma, pokrivene žene, sikhi, alternativni stilovi, nekonvencionalni stilovi, kreacije za muškarce i žene u zrelim godinama, tinejdžeri, LGBT zajednica i sve ono što vam može pasti na pamet nalazi se u kolekciji koja bi mogla drastično promijeniti tokove trendova ove jeseni.
Godinama su prepoznatljivi kao kompanija koja brzo kreira trendove, ima zanimljive kolaboracije između dizajnera, a ono što ih najviše krasi jeste pristupačnost u cijenama.
U videu koji su izbacili jasno poručuju “Nema pravila u modi: Reciklirajte odjeću”, impresionirali su svjetsku javnost. Promo je pogledalo preko šest miliona ljudi jasno su pokazali da je H&M “all inclusive” brend koji je nastavio, i će nastaviti pomicati granice “normalnog”.