Fotografi će uskoro biti osobe koje najviše koštaju u jednoj redakciji, i nećemo čekati još dugo vremena prije nego li novinare koji se bave pisanjem ostave bez posla, tvrdi MG Siegler, prenosi Business Insider.
Naime, stav lidera TechCruncha je: “Ako je pero jače od mača, onda je kamera jača od pera”. Priče ispričane fotografijom je lakše konzumirati, napraviti, jer su bazirane na fotografiji.
Primjer je uzeo uragan Sandy. Više pregleda su imale fotografije na Instagramu koje su uhvaćene u pravom momentu nego li veliki posao novinara koji su izvještavali o svemu što se dešavalo za vrijeme prirodne katastrofe.
Nije to bio samo veliki momenat za Instagram nego i za sve fotografe, čiji su radovi zapravo bili najčitaniji i najpregledanij u SAD-u.
Kako pametni telefoni i tableti postaju dio opreme koju morate imati, web postaje dosta vizualno izraženiji. Mobilni uređaji se sve više okreću fotografiji, a čitateljima su tekstualno bazirani sajtovi postali dosadni, prenosi Business Insider, baš kao i novine.
Statistički, jedna fotografija u napravljena u pravom momentu je zapravo ekvivalent 10 savršeno napisanih tekstova. A fotografije je lakše “provariti”, i potrebno je manje vremena da se naprave.
Ipak, fotografiji uvijek treba posvetiti vremena, ali im i dati primamljiv naslov koji će zapravo prevazići potrebu da se dopiše tekst ispod slike.
Ovdje se postavlja razumno pitanje: Šta je bolje redakciji? Unajmiti novinara i usavršiti njegovu mogućnost fotografisanja, ili unajmiti iskusnog fotografa kojem ćete dati kratke upute kako da malo teksta prilagodi moćnoj fotografiji?
Uskoro će, piše BI, redakcije radnije plaćati ljude koji hodaju okolo sa kamerama i aparatima, nego li izdvajati velike novce za agencijske fotografije.
U svakom slučaju, dobra fotografija je uvijek pokriće za dobar tekst i obratno. Ali, da li će fotografij zaista ostaviti novinare bez posla i da li se sprema revolucija u svijetu prenošenja i davanja informacija, vidjet ćemo u godinama koje slijede.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook.