Gotovo tri sedmice su prošle od Nove godine, splasnula je praznična euforija, a računi iz decembra "dolaze na naplatu".
Dobar dio ljudi već je pogazio novogodišnje odluke da će, primjerice, prestati pušiti ili redovito vježbati. Pa još i ponedjeljak.
Formula je to za najdepresivniji dan u godini, treći ponedjeljak u januaru.
Najdepresivniji dan u godini zapravo je marketinški trik koji je započeo kao otkriće nastavnika Cliffa Arnalla sa Sveučilišta u Cardiffu.
No, ubrzo se ispostavilo da je riječ o marketinškoj kampanji, a sveučilište se distanciralo od “otkrića” i “naučnika”.
Iščekivanje blagdana, period koji danas počinje već u jesen, pa onda i vrhunac euforije, ostavit će mnoge ljude u januaru bezvoljnim. Iako se naziv depresija koristi za bilo kakvo loše raspoloženje, tačnije je reći da je kod mnogih ljudi tek riječ o emotivnoj ispražnjenosti.
Pogotovo kad se uz to veže i objektivno teško vrijeme opće besparice. Stručnjaci savjetuju da se bude blaži prema sebi, da očekivanja budu realnija, čime se izbjegava razočaranje.
Može se i racionalnije planirati potrošnja, ali i prihvatiti i da je sada, eto, takvo stanje, ali da će proći. Situaciju nekada ne možemo promijeniti, ali način kako se nosimo s njom možemo.