Kupovina na internetu: Naručuju jedno, dobiju sasvim drugo

Lifestyle 10. apr 201612:16 > 12:17
Facebook

Kupci na internetu u posljednje vrijeme masovno postavljaju fotografije na Facebook kojim žele pokazati nezadovoljstvo u kvaliteti, ali i dizajnu odjeće koju naručuju, ali i upozoriti ostale.

Navode kako je odjeća na fotografiji na stranici odakle naručuju drastično drugačija od one koju dobiju, što izaziva veliko razočarenje među njima.

https://www.facebook.com/KnockoffNightmares/posts/1718892435021037:0

https://www.facebook.com/KnockoffNightmares/photos/a.1374258626151088.1073741828.1374245942819023/1703218806588400/

https://www.facebook.com/KnockoffNightmares/photos/a.1374258626151088.1073741828.1374245942819023/1703218816588399/

Fotografije proizvoda koje su dobili postavljaju na mnoge grupe na Facebooku na kojim se prevareni kupci bore protiv tih internet trgovina. Trgovine su većinom smještene u Kini, a mnogo se reklamiraju po društvenim mrežama.

Pritužbe o jeftinim sintetičkim tkanima, lošem dizajnu i odjeći skrojenoj po netačnim dimenzijama, obiluju po Facebook grupama uz razne uvredljive opise sa označenom stranicom odakle su naručili.

https://www.facebook.com/permalink.php

Ovi prodavači rade pod imenima RoseGal, Rose Wholesale, DressLily i FashionMia, a prema istraživanju Buzzfeeda, najmanje osam od njih su povezani sa jednom internet kompanijom iz Kine koja se zove ShenZhen Global Egrow E-Commerce Co. Ta kompanija je navodno zaradila blizu 200 miliona dolara prodajom 2014. godine.

https://www.facebook.com/KnockoffNightmares/posts/1690995781144036:0

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook.