Steel Art i Superfood: Simbioza umjetnosti i vrhunske hrane

N1

U svijetu, odnosno u svijetu umjetnosti - vid izlaganja pod vodom je u ekspanziji, a taj trend je na svoj način stigao i u Sarajevo.

N1 televizija je bila tu, gdje smo sa autorom neobične izložbe razgovarali u emisiji Pozitiv, a upravo ta izložba koja je 29. maja bila postavljena u Olimpijskom bazenu Otoka, 30. maja doživjela je svoju premijeru “na suhom”.

Zlatan Hamamdžić autor je skulptura koje je pravio od rezervnih dijelova automobila, te od metalnog viška napravio umjetnost koju je izložio prvo pod vodom, a onda u sarajevskom Street Art restoranu Superfood.

Hamamdžić je otpadu “dao život”, a kazao je da je počelo sve prije pet ili šest godina kada je pokušao eksperimentisati sa oblicima metala.

“Napravio sam stotinjak skulptura. Morski svijet i živa bića su većinom izloženi. Sve to dolazi samo po sebi. Jednostavno, želja motiv i htijenje”.

U budućnosti, planira napraviti još veće skulpture, te da ljudima skulpture i ronjenje (dvije ljubavi koje je spojio) ponudi u isto vrijeme. Ostat će pri metalu, ali u budućnosti sprema nešto drugačije, kreativnije, kako bi privukao gledaoce.

Kao što smo rekli, dan poslije, skulpture su izložene u Superfoodu, a zašto se Adriatik Kuči alias Ticky odlučio da u restoranu napravi izložbu:

“Ideja Superfooda od početka je imala širi fokus. Restoran je primarna aktivnost, ali Street Art je grehota ne pokazati u odnosu na naše klijente koje imamo. Šteta je ne prikazati priču poput Zlatanove”, kazao nam je Ticky.

Iako ove dvije stvari čelična umjetnost i restoran izgledaju nespojivo…to baš i nije tako. Ticky je objasnio sinergiju između Street Arta, Steel Arta i StrEAT Arta:

“Na prvi pogled je različito, ali ne toliko nespojivo. Za Street Art je karakteristično da umjetnici odgovaraju na izazove umjetnosti na primarno neumjetničkim okolnostim,a poput javnih površina. Street Art umjetnici ne žele preispitivati okolnosti – nego to rade u prostoru gdje stvljaju umjetnost”, kaže. 

“Hamburger je street jelo, ali ga serviramo na drugačiji način od najkvalitetnijeg mesa. Mi mijenjamo percepciju ali ne koncepciju”.

SuperFood kao naziv restorana je razmjerno pretenciozan, ali i zato postoji razlog: “Htjeli smo staviti do znanja koliko nam je važno da hrana bude selekcija najboljeg. To je osnovno pravilo. Naš tim je mlada ekipa, koja vodi računa o svom zdravlju, i o zdravlju ljudi koje vole i koji dolaze. Serviramo samo ono što bi i sami poručili, tako da je odatle naziv Superfood”, pojasnio je na koncu razgovora za N1.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook.