Coca-Cola je na tržište izbacila najnoviji eksperimentalni, vremenski ograničeni okus, pod nazivom 'Dreamland' (zemlja snova), i time zatekla mnoge ljubitelje ovog osvježavajućeg pića koji se nimalo oduševljeni pitaju da li nova Coca-Cola ima “okus snova”.
Iz kompanije su dali objašnjenje uz najavu nove linije proizvoda.
“Željeli smo stvoriti piće nadahnuto snovima koje je prepoznatljivo za Coca-Colu, ali s dodatnim znakovima koji oživljavaju razigranost i vedrinu snova”, rekao je glasnogovornik kompanije.
Ipak, čini se kako ljubitelji ovog planetarno popularnog pića nisu ideju dočekali s oduševljenjem. Najavu novog proizvoda komentirali su na društvenim mrežama, kritizirajući kompaniju.
“Zašto jednostavno ne ostave ono što je dovoljno dobro na miru? Coca-Cola izdaje novi okus: ‘Dreamworld’. Ne zezajte se s mojom Colom. Samo želim običnu Coca-Colu, ne dijetalnu, ne Coca-Colu Zero, ne trešnju, vaniliju, bez otmjenih okusa, samo dobru staru Coca-Colu”, kazao je jedan korisnik Twittera.
Why can't they just leave well enough alone? Coca-Cola releases a new flavor: 'Dreamworld'. Don't mess with my coke. I just want regular coke, not diet, not coke zero, not vanilla cherry, no fancy flavours, just good old fashioned Coca-Cola. I will die on this hill.
— Don Lewis (@DonLew87) August 10, 2022
“Coca-Cola ograničeno izdanje okusa. Prvi okus zvijezda/svemir, a sada svijet snova/okus snova. Šta to Coca-Cola pokušava učiniti, odvesti nas na putovanje bez narkotika?”, piše u drugom komentaru.
Coke limited edition flavors. First starlight/space flavor and now dream world/dream flavor. What's Coca-Cola trying to do, take us on a drug-free drug trip?
— Jessie (@jessie_clellie) August 10, 2022
“Coca-Cola je lansirala novi vremenski ograničeni okus pod nazivom Dreamworld koji bi trebao imati okus esencije nesvjesnih ljudskih emocija. Nažalost, sve se temelji na studiji Lizzie iz računovodstva, tako da novi sok ima suptilne naznake propalog braka i žaljenja za životom”, požalio se još jedan korisnik Twittera.
Coca-Cola has launched a new limited-time flavor called Dreamworld that is supposed to taste with the essence of unconscious human emotion. Unfortunately, it's all based on a study of Lizzie in accounting, so the new soda has subtle hints of failed marriage and life regrets. pic.twitter.com/zzmTAVrVYf
— Jarrett Bellini (@JarrettBellini) August 10, 2022
Iz Coca-Cole pojašnjavaju kako nadahnuće za novi produkt dolazi iz živopisnosti svijeta snova, s daškom novog okusa koji je dodan na onaj prepoznatljivi kojeg Coca-Cola ima.
“Dreamworld” je četvrto piće koje dolazi iz, Coca-Coline nove inovacijske platforme ‘Coca-Cola Creations’ koja se fokusira na artikle ograničenog trajanja s digitalnom komponentom. Creations je način na koji Coca-Cola usmjerava pažnju na svoj temeljni proizvod, istovremeno pokušavajući privući ‘gamere’ i mlađu publiku.
Prije nekoliko godina Coca-Cola je prepolovila svoj portfolio, izbacivši omiljene proizvode poput dijetalnog TaB-a. S manje proizvoda, za kompaniju je postalo još važnije pobuditi interes za popularnu Colu. Ali kako prodaja običnih gaziranih pića opada kod svih proizvođača bezalkoholnih pića, u Coca-Coli su shvatili da moraju biti kreativniji.
Prije Dreamworlda, Creations je izbacio Starlight (s okusom ‘svemira’) i Byte (s okusom ‘piksela’). Treći proizvod, koji je lansiran ranije ovog ljeta, imao je tradicionalniji okus jagode i lubenice.
Dreamworld limenke i boce dolaze s QR kodovima koji omogućuju pristup “muzičkom iskustvu” virtualne, proširene stvarnosti, gdje ljudi mogu slušati glazbu s DJ avatara i igrati igrice. Kupci također mogu dobiti digitalnu odjeću inspiriranu Dreamworldom koju će njihovi avatari nositi online.
Nažalost, oni koji žele isprobati Dreamworld mogu ga kupiti samo u Sjedinjenim Državama i Kanadi od 15. augusta, i to na ograničeno vrijeme. Proizvod će biti dostupan u običnim varijantama i varijantama bez šećera.
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!