Oglas

Brojne pritužbe

Vozačica u šoku: Parking automat pokazivao 0, sada mora platiti kaznu od 47 eura

author
N1 BiH
05. okt. 2025. 13:32
Screenshot 2025-10-05 132849
Profimedia

Kritike se uglavnom odnose na nejasna pravila, visoke kazne i lošu korisničku podršku.

Oglas

Broj pritužbi protiv privatnih operatera parkinga u Njemačkoj raste, pokazuje istraživanje Njemačke novinske agencije (dpa) provedeno među potrošačkim centrima u pojedinačnim saveznim pokrajinama.

Kritike se uglavnom odnose na nejasna pravila, visoke kazne i lošu korisničku podršku – posebno na parkiralištima bez barijera, gdje se koristi automatsko prepoznavanje registarskih tablica. Primjer sa glavne željezničke stanice u Hanoveru ilustruje problem: vozačica je iskoristila 15 minuta besplatnog parkiranja, automat je pokazao „0 eura“, pa je napustila parking bez plaćanja – iako je vrijeme već isteklo. Ubrzo je kažnjena sa 47 eura. Mnogi potrošači ovu praksu opisuju kao nepristojnu, prenosi Metropolitan.

Oglas

"Upravljanje privatnim parkingom postalo je sve veći problem posljednjih godina“, kaže Oliver Buttler iz Centra za zaštitu potrošača Baden-Württemberga. Često su uključene i agencije za naplatu dugova, iako to nije uvijek zakonski dozvoljeno. Kazne mogu brzo dostići trocifrene iznose.

Peter Lassek iz Centra za zaštitu potrošača Hessena upozorava: „Privatni parking može biti skuplji od javnog parkinga. Međutim, kazne i dalje moraju biti primjerene". Mnoge pritužbe odnose se na netransparentna pravila i visoke naknade čak i u slučajevima kada je parking plaćen.

Još jedan problem: često nema potvrde o plaćanju na automatu, što otežava žalbu. Osim toga, greške prilikom unosa registarskih tablica također redovno dovode do novčanih potraživanja. Parking kompanije odbacuju kritike. Prema Mobility Hubu, 99,5 do 99,8 posto parking operacija prolazi glatko. Navodi se da problemi nastaju gotovo isključivo zbog grešaka vozača. I Park & ​​Control i Wemolo naglašavaju da se kazne izdaju samo za jasno dokumentovane prekršaje.

Neki trgovački lanci, poput Lidla i Kauflanda, već su odgovorili na pritužbe i izmijenili ili raskinuli ugovore s privatnim operaterima parkinga. Potrošačke organizacije savjetuju vozačima da čuvaju račune i fotografišu saobraćajne znakove i parking. Svako ko primi nejasnu ili pretjeranu naplatu treba da potraži pravni savjet - na primjer od lokalne organizacije potrošača.

Oglas

╰┈➤ Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android /iPhone/iPad

Više tema kao što je ova?

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare

Pratite nas na društvenim mrežama