Instagram se priprema lansirati novu opciju koja će korisnicima omogućiti da putem aplikacije rade rezervacije za različite usluge.
Korisnici Facebookove fotoaplikacije uskoro će moći rezervirati poslovne sastanke i termine za različite usluge pa će se tako ta društvena mreža transformirati u tržište.
Tako će se na primjer moći zakazati termin za kod frizera kada posjetite Instagram profil frizerskog salona, piše Bloomberg. Instagram također razmatra uvođenje dodatnih opcija.
“Kada netko zakaže termin to nije poput “likea” ili “followa”, to je stvarna radnja”, rekao je šef poslova u Instagramu, James Quarles.
Ova će funkcija Instagramu omogućiti da generira veću dobit, a Quarles dodaje da će i oglašivačima dati bolji uvid u to koliki utjecaj imaju njihovi profili.
Prema Quarlesu oko 8 milijuna biznisa ima Instagram profil, a 80 posto korisnika prati neku kompaniju.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook i UŽIVO na ovom linku.