Južnokorejska kompanija Samsung je, bez prethodne najave, odlučila da zatvori svoju najveću prodavnicu u Velikoj Britaniji, Experience store u Londonu, koja se nalazi u popularnom tržnom centru Westfield Stratford. Kraj ove godine je nesumnjivo veoma težak za tog južnokorejskog giganta.
Demontiranje butika je počelo u noći između 23. i 24. decembra, kada su svi zaposleni i obavješteni o otpuštanju, što uoči katoličkog Božića sigurno nije najljepši poklon.
Samsung je precizirao da želi i dalje zadržati druge prodavnice u Velikoj Britaniji, ali zatvaranje najveće među njima nije pozitivan signal da će biti nastavljen model prodaje i predstavljanja proizvoda kreiran po uzoru na fenomen Apple prodavnica Apple store, objavljeno je na kulturegeek.fr.
Ovo ubrzano zatvaranje prodavnice je mnoge iznenadilo a možda nije trebalo, s obzirom na to da je Samsung u trećem tromjesječju ove godine zabilježio rezultate poslovanja koji su u “slobodnom padu”, kao i konstantan pad prodaje mobilnih aparata.
Proizvođač je očigledno odlučio smanjiti troškove, i to što prije, što je uostalom nesumnjivo indikator da rezultati za tromjesječje koje je u toku neće omogućiti da se prevaziđe negativna situacija u kojoj se on našao.