Bilo je potrebno šest godina pripreme i osam godina za izgradnju 55 kilometara dugog mosta koji povezuje Hong Kong, Zhuhai i Macao.
Glavni rad sastojao se od glavnog mosta dugog 22,9 kilometara, tunela dužine 6,7 kilometara i vještačkog ostrva, koji se smatra najzahtjevnijim dijelom jcelokupne konstrukcije.
U narednih mjesec dana, inženjeri i konstruktori će provjeriti koordinaciju različitih sistema i opreme mosta i nastaviti sa inspekcijom mosta i čišćenjem, rekao je Zhang Jinven, direktor projekta.
U proteklih 14 godina, regionalna privreda i transportna mreža doživjele su ogromne promjene, što je dovelo do preispitivanja propusne moći mosta, rekao je Su Ji, pomoćnik načelnika HZMB Autoriteta, prenosi B92.
Ali Su je odbacio brige da most neće biti dovoljnog intenziteta saobraćaja. “Mi imamo puno povJerenje za budućnost. Imamo cJelokupan alat koji nam je na raspolaganju”, rekao je Su. “To je kao igranje karata, možemo prilagoditi naše poteze u skladu s tim.”
Most će smanjiti vrIJeme putovanja između Hong Konga i Zhuhaija od tri sata na samo 30 minuta, što će dalje povezati gradove u delti rijeke Pearl.
An engineering marvel! Major work on world's longest sea bridge, linking HK, Zhuhai and Macao, has been completed pic.twitter.com/3a5Cm8IrER
— China Xinhua News (@XHNews) January 3, 2018