Tri dana potpunog mraka na Zemlji? Budalaština!

Nauka 26. okt 201418:14 > 18:20
REUTERS/David Gray

Naučnici opovrgavaju glasine koje kruže internetom da će krajem godine Zemlja tri dana biti u potpunom mraku.

Već nekoliko dana internetom kruži upozorenje kako je NASA navodno potvrdila da će 21., 22. i 23. decembra ove godine Zemlja biti u potpunom mraku zbog najveće solarne erupcije u posljednjih pola stoljeća. Ova “informacija”, koja se širi društvenim mrežama i ozbiljno razmatra na brojnim blogovima, zapravo je u potpunosti izvađena iz konteksta izjave koju je još prije dvije godine dala Američka svemirska agencija.

Zapravo, nema ni traga o ovoj prijetnji na stranici NASA-e koja bi, da Zemlji takav scenarij zaista prijeti, to svakako glasno obznanila. Pristaše ove apokaliptične kataklizme najavljuju “jaku solarnu oluju” zbog koje će naša planeta za dva mjeseca ostati bez sunčeve svjetlosti, a potpuni mrak bit će praćen velikim nevremenom i olujama.

Prema pisanju renomiranog naučnog časopisa Nature solarne oluje se mogu predvidjeti najviše 24 sata unaprijed.

Tahar Amari, naučnik francuskog Nacionalnog centra za naučna istraživanja (CNRS), tvrdi da je nemoguće predvidjeti solarnu oluju tako dugo unaprijed.

“To je jednostavno naučni “nonsens” – budalaština”, zaključio je.