Jedna od najvećih i najpopularnijih video igara Candy Crush Saga mogla bi uskoro dobiti novog vlasnika i za ta poprilično veliku sumu novca.
Naime, Activision Blizzard najavio je da želi kupiti originalnog vlasnika i kreatora King Digital Entertainment za 5.9 milijardi dolara, čime bi im igrica pripala automatski.
Activison će zadržati King Independent grupaciju, uključujući i izvršnog direktora Riccarda Zacconija, a novi “roditelji” će dobiti King za 18 dolara po akciji, što je nešto manje u odnosu na 22.4 dolara po akciji koje su bile ponuđene prošle godine.
Cijena od 5.9 milijardi je svakako ogromna i masivna za platiti, a i dan danas predstavlja sinonim za igranje na pametnim uređajima kao i društvenim mrežama. Razlog pada cijene jeste broj smanjenja igrača, kao i prihoda koje igrica ostvaruje.
Iako je King Digital Entertainment proizveo preko 200 igara, niti jedna se nije uspjela približiti Candy Crushu. Ove godine bilježi se pad igrača za 8,52 miliona, a zarada koju je igrica donijela kompaniji je 604 miliona dolara u prvom kvaratalu 2015. godine, što je za 35 miliona manje u odnosu na isti period iz 2014. godine.
Iz King grupacije navode da mjesečno imaju preko 340 miliona aktivnih igrača, što ih čini jedim od najvećih mobilnih izdavača u svijetu.
Activision s druge strane tek počinje ozbiljnije shvatati segment mobilnih platformi, budući da su do sada svoje proizvode prilagođavali potrebama desktop i igrača kao i pravljenju igrica za konzole.
Oni u svom vlasništvu imaju franšizu “Call of Duty”, kao i “World of Warcraft” seriju koje godišnje, kombinovano zarade 9.8 milijardi dolara.
Mobilne igrice zauzimaju 11% tržišta igara, što je Activisionu ovo bio jasan znak da uđu i na ovo tržište kupovinom King Entertainmenta.