Facebook, Messenger, Instagram i slične društvene platforme vam neće dozvoliti da ukucate domenu jedne društvene mreže, a sam Facebook je obrisao više od milion pominjanja ove nove društvene mreže koja predstavlja najveću konkurenciju Marku Zuckerbergu i njegovom timu.
Sve što postavite sa Tsu.co se automatski briše, a vaš račun može biti blokiran u vrlo kratkom vremenskom periodu. Interesantno je da sa ovom mrežom možete uvezati Facebook, Instagram, YouTube, Twitter i sve ostale račune koje imate.
Naime, riječ je o društvenoj mreži koja radi isto kao Facebook, MySpace, Hi5, ali koja korisnicima dozvoljava reklamu, koju možete naplatiti i jako lijepu svotu novca zaraditi na njoj, a da pri tome Tsu.co timu ostane samo 10 posto zarade.
Korisniku koji podijeli sadržaj na Tsu.co ide 45 posto novca, a ostatak se dijeli na ljude koji to podijele na svoje Tsu.co profile. Facebook i druge društvene mreže zadrže skoro 100 procentan iznos novca, dok je želja ove alternative zapravo da korisnici zarade.
NAPOMENA: Za one koji pokušavaju podijeliti ovaj tekst putem opcije Share na našoj Facebook stranici, to neće uspjeti uraditi zbog svega što ćemo vam u nastavku pojasniti. Ako želite da se za Tsu.co čuje, idite sa direktno kopiranim linkom sa N1info.com.
Tsu.co vam daje finansijski podsticaj za svakog novog korisnika kojeg dovedete kod njih, na svaku osobu koju usmjerite ka ovoj mreži i slično. Ova strategija je u prvih šest mjeseci rezultovala sa 3.5 miliona korisnika na Tsu.co, više nego i Facebook i Twitter zajedno u istom vremenskom intervalu.
“Mi smo ‘persona non grata’ na društvenim mrežama”, kazao je Sebastian Sobczak, osnivač Tsua. On smatra da je to zato što bi Facebook bio preplavljen statusima i linkovima Tsu mreže, ali on ima strategiju i za to.
Tsu.co tim kreira lažne naloge na Facebooku, te na taj način dobijaju korisnike bez da Facebook sazna za to. Naravno, pozive je najlakše uputiti na mail adrese korisnika kojima online pošta nije sakrivena na Facebooku.
Facebook je stvarnu prijetnju od ove društvene mreže doživio 25. septembra, i od tada niti jedan sadržaj koji se može povezati sa Tsuom ne može biti upotrijebljen ili podijeljen na Facebooku, ali ni na Instagramu jer je Zuckerberg vlasnik i te društvene mreže.
Nova društvena mreža bilježi 2.534 posjeta dnevno. Veliki broj saobraćaja dobijaju upravo sa Facebooka. Iz trenutno najpopularnije društvene mreže su se oglasili, rekavši da će dozvoliti Tsu.co samo u slučaju da se zabrani dijeljenje Tsu.co linkova na Facebooku i obratno.
“Ne želimo spamovanje na našoj mreži”, kratko je prokomentarisao glasnogovornik Facebooka, budući da je većina Tsu korisnika zapravo iz miljea modela, manekenki, fotografa i sličnih zanimanja, preko koje zapravo žele zaraditi novac. To Facebooku nije opravdano.
Facebook u međuvremenu i dalje briše sve sadržaje i linkove koji se vežu za Tsu.co, a označavaju ih sa “opasnim sadržajem”, a to je potrdila i korisnica koja se bavi crtanjem, dok je svoje radove dijelila na Tsu.co i Facebooku. “Da, ako su moji crteži opasni, i Tsu.co je”, rekla je u šali, a u međuvremenu joj je Facebook zabranio pristup.
“Facebook i Instagram ne žele da Tsu.co postane svjetska domena, to bi ih koštalo jako mnogo novca”, kazala je Carolina Franco, prenosi Tech Worm.
U ostalom, probajte sami i uvjerite se u tačnost.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook.