Mužjaci majmuna češće imaju odnos s istospolnim partnerima nego sa ženkama

Nauka 17. jul 202316:41 1 komentar
pexels

Promatrajući skupinu rezus makakija tijekom trogodišnjeg razdoblja u Puerto Ricu, znanstvenici s Imperial Collegea u Londonu otkrili su da se mužjaci češće upuštaju u spolne odnose s istim spolom nego sa suprotnim.

Istraživači su izvijestili da je 72 posto od 236 mužjaka majmuna upražnjavalo odnose sa drugim mužjacima, dok je samo 46 posto sudjelovalo u heteroseksualnim spolnim odnosima.

Među znanstvenicima kruže razne teorije: neki tvrde da je to zbog nedostatka ženki, a neki da to predstavlja dominaciju ili je pak jednostavno način opuštanja, prenosi ScienceAlert.

Ali istraživači vjeruju da njihova zapažanja zapravo podupiru potpuno novu teoriju – da mužjaci koji se upuštaju u homoseksualne odnose imaju imaju evolucijsku prednost u odnosu na svoje heteroseksualne kolege.

Muški biseksualni majmuni imaju evolucijsku prednost

Istraživanje je pokazalo da muški majmuni koji su se upuštali u međusobne spolne odnose često su podržavali svog partnera u tučnjavama. Ali ti mužjaci se nisu upuštali isključivo u homoseksualne odnose, nego i u heteroseksualne.

Istraživači su otkrili da biseksualni makakiji imaju više potomaka nego heteroseksualni mužjaci.

“Oni stvaraju veze i pomažu jedni drugima u tučnjavama”, rekao je Vincent Savolainen, biolog i glavni autor studije. “Ideja je da ako to čine, onda bi također mogli imati pristup većem broju ženki i imati više beba”, dodao je. Istraživači su također došli do zaključka da će se i bebe biseksualnih makakija ponašati isto.

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare