Posljednji obrok tiranosaura su bile dvije bebe dinosaura (FOTO)

Nauka 09. dec 202311:21 0 komentara
Royal Tyrrell Museum od Palaeontology/Science Advances

Unutar fosila 75 miliona godina starog tiranosaura otkriveni su ostaci dviju beba dinosaura, bacajući novo svjetlo na promjenjivu prehranu drevnih grabežljivaca. Prema studiji objavljenoj u časopisu Science Advances, stražnji udovi dvaju malih dinosaura nalik ptici zvanih citipe pronađeni su ispod prsnog koša mladog gorgosaurusa, bliskog rođaka Tyrannosaurus rexa.

Istraživači koji stoje iza studije kažu da otkriće sugerira da su mladi gorgosaurusi lovili male, mlade dinosaure, dok raniji fosilni dokazi pokazuju da su odrasli gorgosaurusi napadali i jeli vrlo velike dinosaure biljojede koji su živjeli u krdima.

Dr. Darla Zelenitsky, jedna od vodećih znanstvenica u studiji, rekla je za BBC da je otkriće “čvrsti dokaz da su tiranosauri drastično promijenili svoju prehranu tijekom odrastanja”.

Royal Tyrrell Museum od Palaeontology/Science Advances

Rekla je: “Sada znamo da su ti tinejdžeri (tiranosauri) lovili male, mlade dinosaure. Ti manji, nezreli tiranosauri vjerojatno nisu bili spremni napasti skupinu rogatih dinosaura, gdje su odrasli težili tisuće kilograma.”