Popularna dječja pjesma Baby Shark još od 2016. izluđuje roditelje širom svijeta zahvaljujući viralnom videu koji je osmislila južnokorejska obrazovna kompanija Pinkfong.
Baby Shark je sa 7.04 milijarde pregleda još 2020. službeno postao najgledaniji video svih vremena na YouTubeu te uspio s trona skinuti hit Despacito Luisa Fonsija.
Na žalost svih roditelja, pjesma je i dalje hit. Nedavno je probila magičnu brojku od nevjerojatnih 13 milijardi pregleda, a čak se i Elon Musk našalio kako ima “više pregleda nego što je ljudi na planetu”.
Milijarde pregleda tokom godina donijele su zaradu od 22 miliona dolara, a kreatori videa mjesečno zarađuju oko 283.000 dolara samo od pregleda na YouTubeu, prema BonusInsideru.
Direktor i suosnivač Pinkfonga Kim Min-seok za Forbes je otkrio kako je tvrtka osmislila plan za kreiranje zabavnog sadržaja namijenjenog članovima porodica svih dobi.
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!