Krivci za najveći IT kvar u historiji klijentima poslali bonove za hranu kao znak izvinjenja a koji ne rade

Tehnologija 25. jul 202411:14 0 komentara
Unsplash/Ilustracija

CrowdStrike, kompanija koja stoji iza globalnog IT kvara, čija se šteta procjenjuje na milijarde američkih dolara, podijelila je klijentima u znak isprike bonove za hranu vrijedne deset dolara. Problem je što ne rade.

“Shvaćamo probleme s kojima ste se susreli i da je rješavanje problema bio dodatni posao i zbog toga šaljemo našu srdačnu zahvalu i isprike za neugodnosti”, naveli su u CrowdStrikeu pa poslali bonove koji ne rade.

Naravno, kritizira se slanje takvih bonova kompanijama koje su izgubile milijune dolara, ali tech kompanije su se odavno zaštitile na način da ne snose odgovornost ako njihovi proizvodi dovedu do štete kod njihovih korisnika.

Potvrda je to da se ubrzani razvoj tehnologije nije popratio jednako ubrzanim i uravnoteženim zakonima i regulativama, koje vrijede za sve druge kompanije. Zamislite da automobilske kompanije, ili bilo koje druge, ne snose odgovornost za kvarove koji su apsolutno njihova krivnja.

Kako god, CrowdStrike se ponovno našao u fokusu javnosti, ponovno si je narušio imidž i sve su glasniji oni koji tvrde da će se izabrati konkurentska rješenja kao SentinelOne, Harmony Endpoint, Cortex XDR, Symantec…

To neće vratiti izgubljeno, a u pitanju su milijarde. Izvješće Parametrixa navodi da je ukupni izravni financijski gubitak američkih kompanija s popisa Fortune 500, isključujući Microsoft, iznosio 5,4 milijarde dolara, prenosi Sky News.

Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!