Platforma Netflix udružila se sa kompanijom Microsoft kako bi ponudila jeftiniji plan pretplate korisnicima koji će prikazivati oglase, javlja danas BBC.
Netflix kaže da će usluga biti „dodatak“ njegovim postojećim planovima, koji ne uključuju reklame.
Kompanija još nije otkrila koliko planira da naplati pretplatnicima za novu uslugu.
Netflix je najavio taj potez nakon što je prijavio svoj prvi gubitak pretplatnika i otpustio stotine radnika ranije ove godine.
Platforma za striming izgubila je 200.000 pretplatnika u periodu od januara do marta, u poređenju sa 2,5 miliona, koliko su analitičari očekivali da će kompanija povećati u tom periodu.
Kompanija je saopštila da je odabrala Microsoft kao svog globalnog partnera za tehnologiju oglašavanja i prodaje kako bi uvela „plan pretplate po nižoj cijeni sa oglasima“, navodi BBC.
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!