Multinacionalna kompanija Philip Morris International objavila je peti po redu godišnji Integrisani izvještaj koji predstavlja ostvareni napredak u 2023. godini ka dostizanju ciljeva koje je ova kompanija postavila do 2025. godine.
Primarni fokus ostaje adresiranje uticaja proizvoda na zdravlje, a izvještaj pruža obilje informacija o širenju dostupnosti bezdimnih alternativa na tržištima širom sveta, kao i o društvenim i ekološkim programima koje kompanija paralelno sprovodi, uključujući one koji se odnose na odgovornu komercijalizaciju proizvoda i napore koje ulaže da bi se smanjio otpad koji nastaje korišćenjem proizvoda ove kompanije.
Izvršni direktor PMI-a, Jacek Olczak, istakao je da je “2023. obilježilo jedinstvo, odlučnost i kontinuirana posvećenost našoj viziji budućnosti bez duvanskog dima. Istrajnost i talenat naših ljudi, i duboka vjera u svrhu osiguravaju da nastavimo put koji smo zacrtali – put napretka, prihvatajući inovacije i promovišući održivost na našem putu transformacije.”
U svom izvještaju, kompanija PMI iskazuje napredak u smanjenju uticaja svog poslovanja na okoliš i društvo. Izvještaj daje detaljni osvrt na teme koje se tiču s jedne strane uticaja proizvoda (šta kompanija proizvodi), kao i na operativni uticaj kompanije na društvo i životnu sredinu (kako ona proizvodi i komercijalizuje svoje proizvode). To uključuje i povećanje dijela prihoda od bezdimnih proizvoda u odnosu na konvencionalne cigarete, te investicije u programe prevencije pristupa mladima i programe za smanjenje otpada nakon potrošnje. Na ovo se osvrnuo i glavni finansijski direktor PMI-a, Emmanuel Babeau:
“Strateška predviđanja objedinjuju naše ne-finansijske aspiracije s finansijskim rezultatima. U skladu s našom svrhom, mi vjerujemo da to pokazuje međusobno djelovanje društvenog uticaja i generisanja dugoročnih povrata dioničarima,” objasnio je Babeau.
Ključni pokazatelji napretka ka ostvarenju zacrtanih ciljeva u oba ova segmenta u 2023. godini uključuju:
Uticaj proizvoda:
· Procjena je da u svijetu ima 33 miliona korisnika PMI-jevih bezdimnih proizvoda, od čega 28,6 miliona čine korisnici IQOS-a
· 36,4% neto prihoda kompanije dolazi iz segmenta bezdimnih proizvoda, dok je na čak 25 tržišta prihod od ovih proizvoda prešao 50%
· Investicije u razvoj bezdimnih alternativa od 2008. godine iznose više od 12,5 milijardi USD
· 98% svih plasiranih proizvoda u indirektnoj maloprodaji pokriveno je programima za sprečavanje dostupnosti proizvoda maloljetnim osobama
· 17,6% plasiranih proizvoda pokriveno je programima za sakupljanje i reciklažu patrona nesagorijevajućeg duvana
Operativni uticaj:
· Na 41,8% menadžerskih pozicija u kompaniji nalaze se žene
· 18 fabrika i 11 tržišta koje su deklarisane kao karbonski neutralne
· 94% otkupljenog duvana je uzgojeno uz stroge standarde koji sprečavaju krčenje šuma i ugrožavanje prirodnih ekosistema
Dodatna potvrda posvećenosti održivosti i transparentnosti kompanije PMI, je činjenica da postignuti napredak prepoznaju i eksterne organizacije koje kreiraju ESG rejtinge kompanija, koja uključuju:
· postizanje trostruke A ocjene CDP-a četvrtu godinu zaredom, što PMI pozicionira među vodeće svjetske kompanije u transparentnosti i akciji zaštite okoliša
· uključenost u CDP-ovu tablu lidera za angažman dobavljača sedmu godinu zaredom
· validacija ciljeva u pogledu smanjenja FLAG emisija od strane Inicijative za ciljeve zasnovane na nauci (SBTi) čime je PMI postao jedna od malobrojnih kompanija koja je to postigla
PMI kompanija je pored navedenih priznanja, u 2024. godinu ušla sa prvi put stečenom uključenošću u Dow Jones Sustainability World Index. Ovaj svjetski indeks jedan je od najuglednijih referentnih okvira za mjerenje održivih performansi kompanija širom svijeta.
“Mi smo jedina kompanija u našem sektoru koja je uključena u DJSWI. Ovaj uspjeh je odraz napornog rada, upornosti, suštinskog opredjeljenja za održivost, značajnih performansi i najbolje prakse izvještavanja, što PMI-u omogućava da bude prepoznat za svoje vođstvo u održivosti i transparentnosti”, rekla je Jennifer Motles, glavna direktorica održivosti PMI-ja.
Integrisani izvještaj PMI kompanije za 2023. godinu jasno prikazuje angažman kompanije prema održivim ciljevima, kao i nastavak napora ka budućnosti bez dima. Detaljni pregled izvještaja dostupan je na linku.
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!