Ljekar "Hitne" dobio prijavu zbog komentara na Facebooku da ih nema dovoljno

Regija 17. aug 202018:17 > 20:25
N1

Ako se pitate zašto ljekari rijetko govore u javnosti o problemima s kojima se suočavaju, iz ove priče bit će vam jasnje. Kada se neki od njih odluče da ono što ih muči kažu medijima ili na društvenim mrežama, brzo uslijedi kazna. Tako je protiv ljekara niške Hitne pomoći Miodraga Brankovića podnijeta disciplinska prijava i to zbog pisanja komantara na Facebooku. Njega je prijavila zamjenica direktora za "iznošenje neistina i uznemiravanje javnosti", jer se požalio na manjak ljekara u "Hitnoj pomoći".

“Hitna nema dovoljno terenskih ekipa. Umjesto ranijih sedam, sada cijeli grad pokriva četiri ili pet ekipa. Nema dovoljno ljekara, a direktor ‘Hitne’ neće da prima nov kadar. Riječ je o SNS kadru, sve može da se provjeri”, napisao je na Facebooku Miodrag Branković, ljekar Zavoda za hitnu medicinsku pomoć u Nišu.

“Nema nas dovoljno. Ne možemo da svuda stignemo na vrijeme i sve da ‘odradimo’ i to je najveći problem”, tvrdi Branković.

N1: Ali, Vi ste, zato što ste to iznijeli na Facebooku, ušli u problem?”

Branković: Jeste. Ali, nisam očekivao da će rukovodstvo da prati ono što će neko da komentariše na Facebooku kao javnoj mreži. Dobio sam i ja prijavu, ali i moja supruga – zbog nepoštovanja poslovnog kodeksa Ministarstva zdravlja.

Također je zaposlena u Zavodu, takođe je učestvovala u “diskusiji”.

Prijavu je potpisala zamjenica direktora Zavoda za hitnu medicinsku pomoć u Nišu i u tom dokumentu se, između ostalog, navodi da je dr. Miodrag Branković, svojim ličnim komentarima “neprimjereno komentarisao” rad i unutrašnju organizaciju Zavoda za hitnu medicinsku pomoć Niš.

Direktor Slavoljub Živadinović odbio je da da zvanični komentar o prijavi protiv doktora Brankovića zbog pisanja na Facebooku. U telefonskom razgovoru je rekao da Kodeks nema kod sebe, ali da vjerovatno postoji. Da li je bilo povreda, odlučit će, kaže, Komisija za kontrolu kvaliteta rada.

Na konkretna pitanja – koliko terenskih ekipa “opslužuje” Niš i koliko se ljekara u smjeni javlja na četiri telefonske linije za hitne slučajeve – nije odgovorio, upućujući nas da mu ta ista pitanja postavimo putem e-maila.

“Poenta cijele ove priče nisam ja. Poenta je da građani Niša zaslužuju adekvatnu medicinsku pomoć. Da bi ona bila adekvatna, mora da nas bude u dovoljnom broju, onako kako je propisano Pravilnikom o sistematizaciji radnih mjesta. Zašto to nije tako, to je pitanje za rukovodstvo Zavoda”, naglašava Branković.

A rukovodstvo, odnosno direktor, kaže da ljekara, prema propisanim normativima, u niškoj “Hitnoj pomoći” ima više nego dovoljno.

Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad