"Cajke" postale hit predizborne kampanje u Hrvatskoj

Regija 12. okt 201519:52 > 22:02
N1

Cajke ili turbofolk postale su hit kampanje za parlamentarne izbore u Hrvatskoj. I HDZ i SDP poriču da ih slušaju, no narodnjački repertoar dobro poznaju.

”Hrvatska raste ospori ako možeš! Nema povrtka na staro”, govorio je nedavno predsjednik SDP-a Zoran Milanovićna stranačkom skupu.

Kad je SDP-ov izborni štab smišljao borbeni poklič za ove parlamentarne izbore slušao je Anu Bekutu, srbijansku turbo folk pjevačicu, tvrdi predsjednik HSP-a dr. Ante Starčević koji je član HDZ-ove Domoljubne kolicije.

”Dakle očito je da ni oni ne smišljaju slogane nego ih kopiraju i to od nikoga drugoga nego doslovno od cajke koje velika većina SDP-ovaca pa i sam Zoran Milanović slušaju vrlo rado”, kaže Ivan Tepeš, predsjednik HSP-a dr. Ante Starčević.

S druge strane Peđa Grbin odgovara kako ne sluša takvu vrstu muzike.

”Nisam upoznat s cajkama tako da ne mogu odgovoriti na to pitanje, moj repertoar je malo drugačiji, kao što znate”, kaže Grbin.

On je iznenadio pjevanjem Čavoglava, a desni su se, s druge strane, pokazali kao dobri poznavatelji ‘cajkaškog’ repertoara. Na skupovima se slušaju domoljubne pjesme, a privatno neki ipak radije zapjevaju cajke.

U medije je već procurio narodnjački ples bivše kninske gradonačelnice i sadašnje šefice HDZ-ove izborne kampanje Josipe Rimac kad je prošle godine proslavljala pobjedu na lokalnim izborima uz Brenin hit ‘Čik pogodi’.

U prilogu reporterke N1 Nikoline Zavišić saznajte koji HDZ-ov član je čak snimio i vlastiti narodnjački spot.