Playboy je objavio da će u sklopu redizajna prestati objavljivati fotografije golih žena, javlja BBC. Američki vlasnici ovog časopisa smatraju da je internet golotinju "istrošio" i da takvi magazini, pornografskog sadržaja, više nisu profitabilni kao što su nekad bili.
Tiraž Playboyja se od 1970-ih, kada je prodavan u 5,6 miliona komada, smanjio na 800 hiljada. Ipak, žene na fotografijama i dalje će biti u provokativnim pozama, iako više neće biti u potpunosti gole kao što su bile do sada.
Odluka je, navodno, donesena na prošlomjesečnom sastanku s osnivačem i trenutnim šefom uredništva Hughom Hefnerom. Uprava poznatog časopisa, naime, priznaje kako Playboy, osnovan još 1953. godine, više nije konkurentan kao što je nekad bio.
“Bitka je izgubljena”, rekao je Scott Flanders iz uredništva časopisa, i dodao kako su “sada svi jedan klik udaljeni od svakog seksualnog čina koji mogu zamisliti, i to besplatno”.
Smatraju kako zbog toga više nisu ekskluzivni. Također, prošlo je vrijeme kada su se u časopisu u intervjuima pojavljivala lica poput Martina Luthera Kinga, Malcolma X i Jimmyja Cartera, “što je magazin činilo kulturološki i političi značajnim u društvu”.
Inače, web stranica Playboyja već je ukinula potpunu golotinju, djelomično i kako bi se smjeli promovisati putem društvenih mreža.