Propala saradnja
Rihanna izgubila 33 miliona eura zbog neuspjelog modnog projekta sa Louis Vuittonom

Pjevačica i poduzetnica Rihanna je, prema finansijskim izvještajima svoje britanske kompanije Denim UK Holdings, izgubila oko 33 miliona eura na neuspjelom modnom projektu s luksuznim brendom Louis Vuitton, piše Daily Mail.
Prekinuta saradnja
Rihanna (37) je 2019. godine pokrenula vlastitu liniju odjeće Fenty u saradnji s francuskom modnom kućom, ali je saradnja prekinuta 2021. godine, uglavnom zbog posljedica pandemije. Zbog strogih ograničenja putovanja, Rihanna, koja je bila aktivno uključena u dizajn, nije mogla posjećivati pariški atelje ni italijanske fabrike u kojima se odjeća proizvodila.
U projekat je uložila oko 30 miliona eura, dok je LVMH, matična kompanija Louis Vuittona, uložila sličan iznos, čime je Rihanna postala suvlasnica s udjelom od 49,99 posto. Uprkos velikim očekivanjima, linija nije zaživjela.
Pandemija i previsoke cijene
Glavni razlog neuspjeha leži u izuzetno visokim cijenama – primjerice, podstavljena teksas jakna koštala je oko 930 eura. Za razliku od njenih pristupačnijih i vrlo uspješnih linija Fenty Beauty i Savage X Fenty, luksuzna odjeća nije uspjela privući širu publiku.
Rihanna i LVMH su 2021. godine zajednički odlučili ugasiti modni brend. „LVMH i Rihanna potvrđuju svoju namjeru da se fokusiraju na rast i dugoročni razvoj Fentyja, s naglaskom na kozmetiku, njegu kože i donje rublje“, navedeno je u tadašnjem zajedničkom saopštenju.
Nedavno rodila treće dijete
Iako je projekat propao, to nije značajno uticalo na Rihannino poslovno carstvo, čija se vrijednost procjenjuje na 1,3 milijarde eura. Godine 2022. postala je najmlađa samostalna milijarderka u Americi. Njen finansijski uspjeh temelji se prvenstveno na kozmetičkoj liniji Fenty Beauty i brendu donjeg rublja Savage X Fenty.
Pored poslovnih uspjeha, Rihanna, rođena kao Robyn Rihanna Fenty, ostvarila se i u privatnom životu. Sa partnerom A$AP Rockyjem ima troje djece: sinove RZA (3) i Riot (2), te nedavno rođenu kćer Rocki Irish Mayers.
Put od Barbadosa do svjetske slave
Rihanna je odrasla na Barbadosu u skromnim uslovima. Kao tinejdžerka osnovala je muzički trio s dvije prijateljice, a 2003. godine otkrio ju je američki producent Evan Rogers. Prepoznavši njen talenat, Rogers joj je omogućio audiciju kod tadašnjeg predsjednika diskografske kuće Def Jam, repera Jay-Z-ja.
Jay-Z je bio oduševljen i odmah joj ponudio ugovor. Njen debitantski singl Pon de Replay iz 2005. postao je svjetski hit – a ostalo je, kako kažu, historija. Sa više od 250 miliona prodatih ploča, Rihanna je postala jedna od najprodavanijih muzičkih umjetnica svih vremena, a ostvarila je i zapažene uloge u filmovima poput Battleship i Ocean’s 8.
╰┈➤ Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android /iPhone/iPad
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare