Revolucija nakon 70 godina: Reklame na NBA dresovima

Košarka 15. apr 201616:14 > 16:16
REUTERS (Jerome Miron-USA TODAY Sports)

NBA liga bi od sezone 2017/2018 mogla uvesti novinu nakon 70 godina, a riječ je o reklamama na dresovima timova koji nastupaju u najjačoj košarkaškoj ligi svijeta.

Vijest prenosi portal NBAcro.com, u kojoj navode da se ozbiljno razmišlja o ovom marketinškom potezu.

Krajem sedmice vlasnici klubova će razmatrati ovaj prijedlog, prenose novinari ESPN-a, a dobro obaviješteni izvori navode da bi ova ideja mogla “vrlo lako biti usvojena”.

Mjesto za reklamiranje bi se trebalo nalaziti ispod lijevog ramena, tačnije iznad natpisa imena kluba veličine 6,4 x 6,4 centimetra.

Vlasnici klubova dobili su ponudu da mogu zadržati 50% novca od reklama dok bi ostalih 50% išlo u zajednički klupski fond.
NBA liga je potpisala novi televizijski ugovor te novi ugovor s novim dobavljačem opreme. Naime, od 2017. godine opremu za NBA klubove izrađivat će Nike, nakon što istekne postojeći ugovor s Adidasom.

Upravo dolaskom Nikea započelo bi se s reklamiranjem na dresovima.

NBA liga, u 70 godina svog postojanja nikada nije imala reklame na dresovima, ipak – ovim potezom dokazalo bi se da je NBA liga jedan veliki biznis, u što nikada nije bilo sumnje.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook.