FK Sarajevo je u saradnji sa domaćim dizajnerom i proizvođačem opreme predstavio dvije nove garniture dresova. Radi se o dvije rezervne garniture dresova koje će fudbaleri Sarajeva, kao i mlađe kategorije, nositi ukoliko nisu u svojoj standardnoj bordo opremi.
FK Sarajevo stalno ulaže u imidž kluba, pa tako i novu formu dresova prilagođenu čitavoj misiji kluba.
Sivi dres je deseti dizajn u posljednje dvije godine koje je jedini bh. sportski brand “Haad get a game” proizveo za FK Sarajevo.
„Veoma sam sretan što iznova mogu da iznjedrim dres FKS, upravo dres Sarajeva je i prvi dres koji sam dizajnirao ikada, tako da kontinuitet postoji i daje velika krila meni kao autoru. Dizajn samog dresa je simbioza klubskih potreba i moje vizije u datom trenutku. Dres je zahtjevan dio sportske opreme, mora da omogući igracu lakoću pokreta i udobnost i da u istom trenu referira misiju i identitet kluba a da prati i estetsku notu. Sa svakom novom prezentacijom dresa ide i pritisak javnosti, fanovi obično uvijek imaju nesto za reći, hvale ili kude svejedno. Zanimljivo je sve to i vrlo inspirativno“, izjavio je prvi čovjek jedine bh. sportske marke Adnan Hajrulahović.
Prije odlaska na pripreme generalni direktor FKS Dino Selimović nije krio oduševljenje novim dizajnom dresa.
“Iznimno mi je drago što je FK Sarajevo dao doprinos razvoju jednog domaćeg brenda i što smo u konačnici, direktno ili indirektno, pomogli otvaranje novih radnih mjesta u tekstilnoj industriji naše zemlje. Kada pogledam unazad na saradnju, zaista vidim jedan sjajan napredak u kvaliteti i radujem se nastavku realizacije zajedničkih projekata“, izjavio je Selimović.
Dres će početkom marta biti u upotrebi u klubu, a također istovremeno i u prodaji u Bordo Fan Shopu