Hyundai je objavio svoj prvi panevropski video sadržaj sa svojih svih pet klupskih fudbalskih partnera.
“A Matchday in Europe” prati grupu navijača iz svakog od partnerskih klubova Hyundaija: AS “Roma”, “Atletico” Madrid, FC “Chelsea”, BSC “Hertha” i “Olympique” Lyon, na svom putu do i sa utakmice, sa mnogim fudbalskim zvijezdama iz pet klubova koji preuzimaju niz pomoćnih uloga kao što su šankeri, fotografi, asistenti klubova i stjuardi, kako bi pomogli i poboljšali iskustvo navijača.
Video proslavlja uticajnu ulogu koju fudbalski navijači imaju u praćenju svojih klubova i pojačava Hyundaijev komunikacijski pristup „For the Fans“ pokrenut na početku sezone 2018/19, pozicionirajući fanove kao prave heroje i stavljajući ih u središte pažnje
Ukupno 18 igrača se pojavilo u filmu, uključujući holandskog internacionalca, Memphisa Depaya (Olympique Lyon); bosanskog fudbalera godine Edina Džeku (AS Roma), francuskog pobjednika Svjetskog prvenstva Antoinea Griezmanna (Atletico Madrid); kapitena Belgije Edena Hazarda (FC Chelsea) i bivšeg prvaka engleske Premier lige i UEFA Lige prvaka Salomona Kaloua (Hertha BSC).
U filmu su im se pridružili Javier Pastore, Cengiz Ünder i Bryan Cristante (AS Roma); Stefan Savić i Thomas Lemar (Atletico Madrid); Olivier Giroud i Willian (FC Chelsea); Marvin Plattenhardt i Davie Selke (Hertha BSC); Nabil Fekir, Anthony Lopes, Tanguy Ndembele i Bertrand Traoré (Olympique Lyon).
Govoreći o filmu “A Matchday in Europe” prije njegovog prikazivanja, Andreas-Christoph Hofmann, potpredsjednik marketinga i proizvoda u Hyundai Motor Europe HQ, rekao je: “Oduševljeni smo objavljivanjem našeg prvog paneuropskog sadržaja, “Matchday in Europe” koji okuplja svih pet naših klupskih fudbalskih partnera i savršeno oživljava našu kampanju “For the Fans” postavljajući igrače kao pomoćnike i stavljajući fanove u središte akcije.”
“Tokom našeg partnerstva, blisko ćemo sarađivati sa klubovima kako bismo stvorili niz inovativnih inicijativa koje će poboljšati iskustvo navijača, olakšati mobilnost navijača i učiniti nogomet dostupnijim za njih”.
Hyundai Motor proširio je svoj portfolio sponzorstava klupskog fudbala uoči sezone 2018/19 najavljujući četverogodišnje ugovore sa FC “Chelsea” iz engleske Premier lige i AS “Roma” iz Serie A te trogodišnje ugovore sa “ Atlético” Madrid iz španske La Lige te BSC “Hertha” iz Bundeslige, koji su upotpunili svoju stalnu vezu kao sponzori na dresu sa ekipom “Olympique” Lyon iz francuske Lige 1.
Panevropski program Hyundaija, glavnog partnera FIFA-e od 1999. godine i partnera UEFA-e 18 godina, sve do 2017., je dio proširene strategije sponzorstva fudbala koja ima za cilj da izgradi dublje i konzistentnije emocionalne veze sa navijačima širom kontinenta.
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android| iPhone/iPad