Treći najstariji fudbalski klub na svijetu Wrexham AFC trenutno se takmiči u petom rangu engleskog fudbala, ali pod vodstvom glumaca Ryana Reynoldsa i Roba McElhenneyja postaje pravi hit u engleskom fudbalu.
Kada su Reynolds i McElhenney kupili Wrexham AFC za samo 2.5 miliona ameičkih dolara, nisu to uradili samo kako bi se mogli nazvati vlasnicima nekog sportskog kolektiva. Iza njihovog poteza stoji metodičan rad koji će Wrexhamu u dogledno vrijeme sigurno omogućiti da se vrati u više rangove fudbala na “otoku”.
Glumci su 2020. godine predstavnicima kluba, koji je bio vlasništvo navijača, dali ponudu da preuzmu klub za 2.5 miliona dolara, da ulože novac u obnavljanje terena i infrastrukture, a čak su potpisali ugovor o korištenju stadiona u trajanju od 25 godina kako navijači ne bi pomislili da će se klub preseliti.
Čim su završili posao sa navijačima Reynolds i McElhenney ušli su u posao podizanja renomea kluba. Historija je tu (Wrexham je treći najstariji klub svijeta), ali marketing i poslovanje su svakako dijelovi na kojima se može raditi.
Ryan Reynolds and Rob McElhenney paid .5 million for the world's third-oldest football club.
— Joe Pompliano (@JoePompliano) October 13, 2022
But the team is in the 5th division of the English football pyramid and has almost no chance of making it to the Premier League.
Still, it was a genius move.
Here's why 👇 pic.twitter.com/BC5JQ7quIg
Novi vlasnici su odmah potpisali ugovor sa kompanijom FX, za koju je snimljena doku-serija “Welcome to Wrexham”, a koja se počela prikazivati u avgustu i koja je doživjela sjajne kritike od publike, tako da je odmah potpisan ugovor za snimanje druge sezone.
Serijal će Wrexhamu donijeti, ne samo vidljivost na svjetskoj sceni, već i prijeko potrebni novac, jer će klubu biti plaćeno oko 400 hiljada dolara po satu prikazivanja, što je za prvu sezonu ukupno 3.2 miliona.
Wrexham je također u ovom periodu doživio procvat na društvenim mrežama, a zbog te vidljivosti u rad kluba su se uključili i brojni sponzori poput TikToka, Expedije, Vistaprinta i drugih.
Cijelo oduševljenje oko kluba “natjeralo” je navijače da kupuju sezonske karte, tako da se od 2020. do danas broj prodatih sezonskih karata utrostručio. Zbog slave njegovih vlasnika, kao i pametnih marketinških poteza, Wrexham je postao zanimljiv u cijelom svijetu, a njegove utakmice će prenositi i sportska televizijska mreža ESPN.
Sve je to utjecalo na kraju i na rezultate kluba, koji je ove sezone drugi na tabeli i juri promociju u viši rang takmičenja.
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!