Širom svijeta kupoholičari čekaju u redovima od ranih jutarnjih sati, jer upravo danas, na Crni petak mogu da kupe znatno jeftiniju robu.
Međutim, ono što svake godine obilježi Crni petak jesu tuče, laktanje i borba potrošača za proizvodima na kojima su najveći popusti, kao i proizvodima koji su u tom momentu najpopularniji. Najčešće se radi o bijeloj tehnici, LCD televizorima…
Trgovinska žarišta u SAD su u robnim kućama Macy's, trgovinskom lancu Walmart. U Londonu su se kupci fokusirali na Ulicu Oxford i trgovački centar Westfield.
Groznica je počela ranije ove godine, što je izgleda dalo dobre rezultate. O tome govori podatak da su kupci potrošili 25,6 milijardi dolara od 1. do 22. novembra, što je za 3,5 posto više u odnosu na isti period prošle godine, prema podacima kompanije Adobe sistems, piše B92.
Takozvani Crni petak dugo je predstavljao sam početak praznične šoping groznice. Iako više nije najprometniji dan u godini, on je i dalje od ključnog značaja za prodavače koji se neprestano nadmeću za tržišni udio.
Be safe, but it's not that serious. #BlackFridaypic.twitter.com/v349dmN89V
— Lord deRothschild (@WhereMuneyAt) November 27, 2015
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook i UŽIVO na ovom linku.