Andreas Lubitz, kopilot vazduhoplovne njemačke kompanije Germanwings na letu 4U9525, koji se u srijedu srušio u francuskim Alpama nije prvi pilot za kojega se pretpostavlja da je to namjerno učinio, piše agencija dpa navodeći još nekoliko sličnih slučajeva.
[caption id="attachment_107372" align="alignnone" width="750"]
Situacije u kojima su piloti namjerno srušili avion da bi počinio samoubojstvo vrlo su rijetki i vrlo ih je teško uvjerljivo dokazati, piše dpa.
Samoubistvo je, primjerice, jedna od teorija koja se spominje u misteriju koji obavija nestanak aviona Malaysian Airlines MH370. Letjelica je nestala prošle godine u martu na letu iz Kuala Lumpura prema Pekingu.
U novembru prošle godine u Namibiji se srušio avion Mozambique Airlinesa. Tada je poginulo 33 putnika, a istražitelji su zaključili da ga je namjerno srušio pilot koji je njime upravljao.
Dužnosnici američke službe za avio prijevoz vjeruju da je 1999. kopilot u smrt namjerno odveo sebe i 217 putnika na letu 990 Egypt Aira. Pretpostavlja se da je namjerno srušio letjelicu u Atlantski okean nakon polijetanja iz New Yorka. Egipatske vlasti oštro su zanijekale tu tvrdnju, uz objašnjenje da je nesreća posljedica
mehaničkog kvara.
Dvije godine ranije, 1997. u Indoneziji se srušio avion kompanije Silk Air na liniji Džakarta - Singapur. Američki istražitelji i u ovom su slučaju izrazili sumnju da je nesreću namjerno prouzročio pilot. Tada su poginula 104 putnika, a u izvještaju američkih istražitelja stoji da je pilot imao financijskih problema. Teoriju o samoubistvu
oštro su opovrgle indonezijske vazdušne vlasti.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare