Piloti širom svijeta ne odobravaju preuranjenost zaključka da je kopilot Andreas Lubitz namjerno srušio avion kompanije Germanwings u francuskim Alpima.
U Vereinigung Cockpitu, udruženju njemačkih pilota, ističu kako je suviše rano za izvlačenje zaključaka dok ne bude pronađena druga crna kutija, koja sadrži detaljne informacije o letu aviona i njegovoj visini. Predsjednik Udruženja Ilja Schulz naglašava kako ne treba prebrzo zaključivati i kako će razlozi koji su doveli do nesreće moći da se utvrde tek pošto se temeljno ispitaju svi izvori podataka.
Schulz ističe kako ono što se zasad zna, predstavlja “vrlo, vrlo nekompletnu sliku. Imam osjećaj da se traga za brzim, a ne za dobrim odgovorom”.
Ne komentarišući preliminarne nalaze istrage, Britansko udruženje pilota (BALPA) izrazilo je podršku svojim njemačkim kolegama. Predsjednik tog udruženja Brendan O'Neil je rekao kako će “brižljiva istraga tačno utvrditi šta se dogodilo i pomoći pilotima da učine sve što je u njihovoj moći da se to ne ponovi”.
Portparol Udruženja američkih pilota ističe kako je pravilo da dvoje članova posade budu u svakom trenutku u pilotskoj kabini odavno usvojeno u SAD i kako su američki i kanadski piloti podvrgnuti rigoroznim pretragama i procjenama prije nego što dobiju posao, uključujući i procjenu njihovog mentalnog i emocionalnog stanja. Osim toga, i nakon što dobiju posao zdravstveno stanje pilota se redovno prati.
Tragedija aviona Germanwingsa između ostalog je ponovo dovela u pitanje ispravnost propisa, uvedenog nakon napada u SAD 11. septembra 2001, prema kojem se vrata pilotske kabine ne mogu otvarati ukoliko se zatvore iznutra.