Britanska aviokompanija British Airways saopćila je danas da je izvršen hakerski upad u određene podatke njihovih redovnih putnika i da su njihovi računi zamrznuti do rješenja problema.
Aviokompanija ističe da nisu kompromitovani lični podaci, ali su korisnici upozoreni da privremeno neće moći koristiti popust na osnovu pređenih kilometara.
Prema navodima kompanije, problem obuhvata samo mali dio od više miliona putnika. Kompanija navodi da se očekuje da će sistem biti normalizovan u narednih nekoliko dana.
“British Airways primijetio je neovlaštenu aktivnost sa računima naših češćih korisnika, koji su članovi ekskluzivnog kluba. Želimo da uvjerimo naše korisnike da nije bilo pristupa ličnim podacima, uključujući prošle odlaske ili detalje o kreditnim karticama”, naglašava se u saopćenju.
Hakeri su upad izvršili putem “automatskog procesa”, koristeći informaciju dobijenu na internetu da bi pokušali da pristupe određenim računima.