Sinoć je u Kontakt centru BH Telecoma evidentirano nekoliko prijava korisnika koji su se žalili na lažne SMS poruke o dopuni kredita koje su upućene sa broja 062 414 295.
U prijavljenim slučajevima radi se o pokušaju zloupotrebe usluge m-commerce na način da korisnik dobija poruku putem SMS-a kojom se na njegov korisnički broj vrši dopuna kredita, a potom se traži povrat uplaćenog iznosa jer je “došlo do greške”.
Ustanovljeno je da poruke sličnog sadržaja korisnici dobijaju sa drugih korisničkih brojeva, a ne sa servisnog broja 0611171 za m-commerce uslugu te se korisnički račun primaoca poruke ne dopuni za iznos naveden u poruci.
U navedenim slučajevima se radi o prevari ili pokušaju prevare korisnika putem sistemske poruke m-commerce usluge. U toku su provjere svih evidentiranih prijava korisnika te će se nakon dobijanja rezultata poduzeti aktivnosti protiv korisnika spornih Ultra brojeva sa kojih dolaze maliciozne SMS poruke.
Ovim putem upozoravamo sve korisnike BH Telecoma da obrate pažnju na broj sa kojeg dolazi poruka ukoliko prime poruku o dopuni kredita ili poruke sličnog sadržaja. Validna poruka kojom se vrši usluga m-comerce, odnosno dopuna kredita, je samo poruka koja je proslijeđena sa servisnog broja 0611171.
U slučaju da korisnici prime SMS poruku o dopuni Ultra kredita sa nekog korisničkog broja, molimo da slučaj prijave na besplatni servisni broj podrške korisnicima 1444.