UKCS negira haos, pacijenti sve bučniji u nezadovoljstvu

Vijesti 06. okt 201617:00 > 17:07
N1

Generalna direktorica Univerzitetskog kliničkog centra u Sarajevu Sebija Izetbegović kaže da je menadžment tog centra zaustavio finansijsko propadanje i intenzivirao aktivnosti u vezi sa naplatom za izvršene poslove.

Istakla je da UKCS sada svoje obaveze plaća ravnopravno i ravnomjerno te da su dobavljači zadovoljni.

Uprkos tome, problemi u ovoj instituciji sve više izlaze na vidjelo.

“Dug je napravljen i to ne interesuje pacijente. To se slažem. Apsolutno mi u svim kapacitetima nalazimo načina da nesmetano funckionišemo i nikome nije bio ugrožen život u Kliničkom centru ako govorimo o nestašici lijekova. Njih propisuje primarna zdravstvena zaštita, niko od nas nema recepturu ni za članove sebe i svoje porodice. Svu potrebnu medicinsku njegu i lijekove u Kliničkom centru pacijenti dobiju”, kaže doktorica na UKCS Enra Suljić.

Međutim, da li je to baš tako? – Facebook status korisnika usluga UKCS-u posljednje vrijeme govori suprotno:

Kontaktirali smo i Unu Bejtović – čija majka boluje od raka, a iznijela nam je samo dio njene priče:

“Krajem šestog mjeseca smo dobili hitni termin za magnetnu rezonancu i to za 20. septembar, a kada smo došli na naručeni termin saznali smo da magnet ne radi već 15 dana. I u tom trenutku zapravo Klinički centar UNSA glavnog grada jedne države nema nijedan funkcionalan aparat za nalaze magnetne rezonance. Krajem mjeseca mama je pozvana da krene sa zračenjem u okviru svoje terapije. Dan kada je došla na zračenje i aparat za zračenje se pokvario i još uvijek je pokvaren”, priča Bejtović.

Da li je kupovala lijekove?

“To je jedna ustaljena praksa postala jer se sad već podrazumijeva da ukoliko imate teškog pacijenta na odjelu recimo abdominalne hirurgije, da ne govorimo o tome da je jedna dežurna sestra na 30 teških pacijenata u smjeni i nema šanse da to može fizički I psihički iznijeti. Pa nije ni čudo zašto su pod stresom, napete i neljubazne, to na stranu, ali je potpuno ustaljena praksa da nabavljate analgetike koji koštaju jednu marku. Recimo jedna ampula ali nema veze, sugeriše vam se nekako između redova da nabavite takve lijekove jer na drugi način se bolovi pacijentima ne mogu kamuflirati”, pojašnjava Bejtović.

Iako su iz UKCS još jučer poručili kako su uvijek otvoreni za pitanja javnosti, važno je spomenuti da na brojne dopise koji se tiču stanja na Kliničkom centru nisu odgovorili, uključujući i na današnji koji smo uputili.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook.