Nova godina je sve bliže, a sarajevski smještajni kapaciteti su skoro puni. Grad priprema spektakl, ali su ulice oskudno ukrašene.
Dino Merlin zvijezda je javnog dočeka Nove godine u Sarajevu, vijest je koja je odjeknula u bh., ali i regionalnim medijima. Njegov menadžer kaže da produkcija priprema spektakl i da žele privući što više turista.
“Sam cilj je da pokažemo Sarajevo u jednom novom svjetlu. Sarajevo je ‘84. bilo, hajmo reći, centar svijeta, svi ga poznaju i dan danas po tome, prošli smo kroz razne faze, prošlo je jako puno vremena i želimo da vratimo sjaj Sarajevu onakav kakav je bio”, poručuje Asim Kraljić.
Iz Turističke zajednica Kantona Sarajevo kažu da je prema posljednjim informacijama popunjeno 84 posto smještajnih kapaciteta u gradu. Događaji mogu privući turiste, ali je potrebno zadržati ih, ističu oni. A način da se privuku jesu propratni novogodišnji programi. A javnih svakako nedostaje. Tu su samo oni komercijalnog karaktera, kakav je Coca-Cola Holiday market ili novootvoreni Sarajevo Winter market. Osim toga sam grad ne ulaže mnogo u izgled javnih ulica i njihovu okićenost. Iz javnog preduzeća “Park” kažu da su sredstva ograničena i nedovoljna za izmjene.
“Nažalost naša novogodišnja i božićna dekoracija ne razlikuje se puno u odnosu na protekle godine, jer se ti elementi, kojima mi ukrašavamo gradske ulice i trgove, u suštini koriste već određeni niz godina”.
A mišljenja građana se podudaraju – treba ulagati više.
Večeras su sa uključenjem svjetlosne rasvjete u funkciju puštene novogodišnje i božićne dekoracije. Na stubovima javne rasvjete i dužinom sarajevskih ulica se prostiru tek naznake da će u ovom gradu biti spektakl godine, koji je privukao turiste, kako se tvrdi.
Opširnije u prilogu Fatime Kačapor.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook i UŽIVO na ovom linku.