Nakon što se prošlog ljeta veći broj korisnika bosanskohercegovačkih telekom operatera susreo s problemom lažnih ''molbi'' za dopunu računa, ovih dana ponovo je aktuelna ista priča.
Desetine korisnika mobilnih telefona u proteklih nekoliko dana primilo je poruke u kojima nepoznati ”prijatelji” mole za što bržu reakciju i slanje dopune računa, uz različita pojašnjenja.
Kako ste ranije mogli pročitati, iz telekom operatera savjetuju da se ovakve poruke jednostavno ignorišu.
“Naravno, mi korisnicima savjetujemo da ne odgovaraju na poruke sličnog sadržaja njima nepoznatih pošiljaoca i da ukoliko primijete uoče bilo šta neobično, svakako pozovu Call Centar na besplatan korisnički broj 066 10 10 10 koji je dostupan 24 sata”, kazali su ranije za N1 iz kompanije m:tel.
Slični pokušaji prevara u BiH su zabilježeni i prethodnih godina.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook i UŽIVO na ovom linku.