Ministar komunikacija i transporta Bosne i Hercegovine Ismir Jusko održao je sastanak s ministrom saobraćaja i veza Republike Srpske Neđom Trninićem o izgradnji autoputa Sarajevo-Beograd.
Trninić je istakao kako je izgradnja autoputa Beograd-Sarajevo projekat koji ide od Beograda, koridorom 11, do Užica i od Užica se veza nastavlja sa Vardištem.
“Nakon Vardišta, i kuda će trasa ići dalje, imamo dvije varijante. Preko Rogatice ili preko Mesića, Goražda i tako dalje i obje opcije su ravnopravno na stolu“, rekao je Trninić.
O tome šta su prioriteti iz ugla Beograda Jusko je komentarisao kako je teško da kaže šta je prioritet kad su svi projekti značajni.
“Što se tiče ekspeditivnosti u smislu finansija, može doći do pomjeranja planova izgradnje i sve zavisi od onih projekata koji su u toku. Ako budemo mogli brzo reagovati, sigurno je da će biti prioritet”, kazao je Jusko.
“Sastanak je bio konstruktivan i na stolu su bili svi prijedlozi i od Autocesta FBiH i od RS. Žao mi je što Lasić nije bio prisutan i neko iz Federalnog ministarstva je trebao da bude ovdje i iz tog razloga upućujem kritiku. Mi smo se usaglasili u jednom, a to je da je projekat strateški bitan i za Srbiju i BiH. Imamo spisak prijedloga ali moramo da znamo koliko je turski investitor spreman da ulaže. U najskorije vrijeme ćemo organizovati sastanak da vidimo šta turski investitor nudi. Nakon izgradnje projekta ćemo organizovati drugi sastanak na kojem želimo da bude i predsjednik Republike Srbije. Potrebno je istaći da je istočni dio BiH poprilično siromašan i sa lošom infrastrukturom. Ovaj bi projekat promijenio taj dio BiH u smislu da imaju komunikaciju i sa Vc i sa Srbijom. Današnji sastanak je bio izuzetno uspješan i gledaću da u narednih mjesec dana odemo u Tursku, sjednemo sa investitorom kako bismo vidjeli koliko će uložiti“, istakao je Jusko.
Kazao je i kako je teško govoriti o tome koja je najjeftinija opcija kao i koliko će koštati izgradnja autoputa Beograd-Sarajevo te je kao moguće iznose naveo 800 miliona eura, kao i 30 miliona eura, no da će tek nakon sastanka imati tačne informacije.
Naveo je i kako postoji oko osam različitih ruta i da sve imaju prioritet.
O tome kada bi trebali početi radovi je rekao kako je teško dati procjenu.
“Ja bih volio da imamo na desetine bagera širom BiH i nervoza me hvata kad pomislim šta se BiH sprema u pozitivnom smislu. Kad riješimo te puteve, BiH će postati bolja, bogatija. Kad napravimo brzu cestu, BiH se neće moći prepoznati i to znači dobijanje novca preko noći“, komentarisao je Jusko.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook i UŽIVO na ovom linku.