Tuzlanski glumac Mirza Ćatibušić još prošle godine imao je ideju da snimi reklamni spot za Ditu. Pošto je tada fabrika imala ogromnu podršku građana i kupaca, to nije bilo ni potrebno.
Za njega, priča Ditinih radnika je inspirativan primjer privatizacijske nepravde kao i mnoge druge fabrike.
“Prosto osjećam odgovornost i zbog svojih roditelja koji su radili u jednoj takvoj firmi od koje je danas ostala samo ledina, da nekako na svoj način dam podršku”, kazao je Ćatibušić.
Grupa mladih entuzijasta kroz mini spot od 30 sekundi želi predstaviti Ditine proizvode koji su opstali isključivo zahvaljujući istrajnosti radnika da spase fabriku od gašenja. Ljudima koji nisu dozvolili da se fabrika zatvori.
“Naša Dita je dobra. Mi vjerujemo u nju. Vjerujemo u taj pogon u tu proizvodnju. Od čega su se digli i dokle su došli. Mi treba da im sada pomognemo. Svako na svoj način”, kazao je Dario Matić, fotograf.
“Mi smo nedavno pustili jednu kampanju besplatnog oglašavanja za Ditu. Na taj način smo podstakli ostale i kompanije i medije i javne ličnosti i obične ljude da se uključe kako bi ponovo pomoglo Diti”, kazao je Nermin Krdžalić sa portala Tuzlanski.ba.
Svaka boca u Diti punjena je nadom i očekivanjem da će biti prodata. Nekadašnji privredni gigant, danas simbol borbe i upornosti i želje za proizvodnjom, zaslužuje podršku.
“Da se svijest ljudi usmjeri na neke stvari koje imaju neki širi kontekst. Da deterdžent za suđe nije samo deterdžent za suđe već da iza njega stoji neka priča i da tu priču u današnjem vremenu i u ovakvoj BiH treba gledati na drugačiji način”, dodao je Ćatibušić.
Tuzlanska Fabrika deterdženata Dita nije prodata ni u šestom krugu prodaje za cijenu od 13,6 mil KM. Ovo je za gotovo šest miliona marak niža cijena od procijenjene, koja je bila postavljena na prvoj prodaji. Oko 70 radnika nada se strateškom partneru i boljim danima.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook i UŽIVO na ovom linku.