N1 televizija ponovo najpoželjniji poslodavac

Vijesti 12. maj 201720:42 > 20:43
N1

N1 televizija dobitnik je nagrade za Najpoželjnijeg poslodavca u 2017. godini u oblasti medija. Ovo je drugi put da naša televizija osvaja ovu prestižnu nagradu nakon što se prošle godine okitila istom.

Portal posao.ba, koji posreduje u zapošljavaju, i ove godine proglasio je najpoželjnijeg poslodavca u Bosni i Hercegovini.

N1 televizija ponovo je proglašen najpoželjnijim poslodavcem u sektoru medija u BiH.

Direktor N1 televizije Amir Zukić je kazao da je ponosan zato što vodi tako jednu uspješnu kuću.

“Zaista se osjećam ponosnim što vodim jednu tako uspješnu kuću koja u javnosti ima percepciju da u njoj rade kvalitetni i uspješni ljudi. Zapravo svi oni koji su glasali za nas žele biti dio naše kuće i to je stvarno nešto čime se možemo pohvaliti i ponositi”, zaključio je Zukić. 

U sektoru distribucije najbolja je kompanija Nelt, dok je ASA Osiguranje odnijelo priznanje u finansijskom sektoru.

Philip Morris je pobjednik u FMCG sektoru, dok je Atlantbh prvi u ICT sektoru.

U javnom sektoru najbolji je BH Telecom, Alma&Ras je prva u sektoru Fashion and Retail, HoldINA je odnijela priznanje u sektoru nafte i plina. JYSK je najpoželjniji poslodavac u sektoru maloprodaje, a Coca-Cola u sektoru proizvodnje.

Što se tiče ukupnog poretka, kompanija DM je odnijela titulu najpoželjnijeg poslodavca. Na drugom i trećem mjestu su Al Jazeera Balkans i Mistral. U prvih 10 još se nalaze Hifa group, BINGO d.o.o. Tuzla, N Soft, AS group, Orbico, Violeta i Unicredit bank.

Kao kriterij da bi se neka kompanija našla u kategorij iza najpoželjnijeg poslodavca važno je da menadžeri svoju firmu pozicioniraju kao idealno radno mjesto gdje svaki kanidat želi da radi i napreduje i to je upravo način na koji će poslodavac privući potencijalne zaposlenike sa izraženim kvalifikacijima, odgovornošću i spremnošću za rad, što je najvažniji preduslov za napredak kompanije.

Branding poslodavca je vrlo važan dio marketinške strategije jedne kompanije koji je usmjeren na stvaranje ili povećavanje atraktivnosti poslodavca, te na zadržavanje i privlačenje zaposlenika, kako bi poslodavac imao reputaciju. Branding poslodavca također se odnosi i na djelovanje i ponašanje lidera određene kompanije, te na kulturu, organizaciju i praksu te kompanije. Jak brand poslodavca u svijesti potencijalnih kandidata evocira kako emotivne tako i racionalne razloge zbog kojih kompaniju doživljavaju kao poslodavca koji brine o potrebama i osobnom razvoju zaposlenih, objašnjeno je na stranici poslodavac.ba.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook i UŽIVO na ovom linku.