Devetnaestogodišnji Rasmus Brohave, najpoznatija je danska tinejdžerska zvijezda koja na svojim Youtube kanalima ima preko 30 miliona pregleda.
Pored velikog uspjeha svojih reportaža na Youtube kanalu, poznat je i po reklamnim kampanjama koje je radio za poznate svjetske brendove.
Zbog sve većeg interesovanja stanovnika Skandinavije za ovaj dio Balkana, ovih dana boravi u Hercegovini gdje promoviše turističku ponudu ovog kraja širem auditoriju skandinavskih država.
“Došao sam ovdje u nedjelju i tu sam kako bih promovisao ovo mjesto i pokazao ljudima koliko je lijepo ovdje. Mnogo mi se sviđa, ovo je zaista lijepa zemlja, dobra hrana i prekrasna priroda, a ima mnogo starih građevina što mi se mnogo dopada”, kazao je Rasmus Brohave.
U Mostar je stigao sa menadžerom i fotografom i za kratko vrijeme oduševili su se onim što su vidjeli. No osim u Mostaru, boravio je u Konjicu, Trebinju i Neumu. Najviše je, kaže oduševljen priprodnim ljepotama.
“Reći ću svojim prijateljima da obavezno trebaju posjetiti Mostar, jer je zaista prelijep grad i mislim da ovdje trebamo vidjeti više Danaca.”
Osim prirodnim ljepotama, oduševljen je ljubaznošću građana i kuhinjom koja, kako kaže, podsjeća na italijansku. No kako bi uklonio predrasude koje ljudi imaju o BIH, cilj mu je kaže prikazati zemlju u pravom svjetlu.
“Prije svog dolaska , nisam mnogo znao o ovoj državi, mislim da ljudi još uvijek misle kako je ovo još uvijek ratna zona ali ja sam tu da kažem ljudima da je ovdje sigurno i mirno”.
Njegov dolazak u Mostar, rezultat je saradnje Grada, Turističke zajednice HNK i danske turističke agencije u kojoj kažu kako je poseban akcenat njegove posjete stavljen na avanturizam, jer je pripadnik mlađe populacije turista koji vole takav vid odmora.
Siniša Lozo, direktor agencije Lozo Tours je izjavio: “Ovo je najveća reklama za BiH ikada u Danskoj, jer on ima više od 30 miliona pregleda na svom kanalu, ne samo na You Tube, nego i na televiziji i mislim da kad se vrati kući da će ljudi u Danskoj vidjeti BiH na neki drugačiji način.”
Dosadašnji snimci iz Hercegovine imaju oko 700.000 pregleda, mada prema očekivanjima mlade zvijezde, videomaterijali o turističkim potencijalima Hercegovine mogli bi imati više od milion pregleda.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mrežaTwitter | Facebook i UŽIVO na ovom linku.