Golubović: BiH čak nema ni ceste za Mercedese i Land Rovere

Vijesti 23. jan 201508:49 > 08:51
N1

Gost jutarnjeg programa Novi dan u prelistavanju dnevne štampe bio je voditelj Digitalnog arhiva Mediacentra Dragan Golubović.

Na pitanje šta korisnicima nudi Digitalni arhiv, Golubović je rekao: “Nastao je 2004. godine, ali ta priča je puno starija. Nastao je u sklopu Mediacentra Sarajevo. Bio je ratni arhiv Sarajeva, prikupljali smo sve što je publikovano u ratu. Nastavili smo sa sakupljanjem te nismo imali više gdje da smještamo, pa smo odlučili da to učinimo digitalno. Na svakodnevnom nivou nama dostavljaju novine u digitalnom izdanju i mi to pohranjujemo”.

“Historijski arhiv štampe može da bude zanimljiv jer radimo izdanja stare bosanske štampe od 1886. godine. 1859. je prva novina bosanske štampe”, dodao je.

Na naslov Dnevnog avaza kako Izetbegović želi odgoditi Kongres, Golubović je kazao: “O ovome piše Avaz koji ima određen sukob sa strankom SDA. Ovdje bi trebalo dobar analitički tekst da pomogne da se razumije šta se tu dešava. Nisam vidio ovu priču u drugim novinama. Ne znam šta bi Izetbegović dobio s tim odgađanjem”.

Na naslov kako je na uvezeno meso spiskano 286 miliona maraka, Golubić je izjavio: “Uvoz tolikog mesa je apsolutno nenormalno. Toliko imamo pogodnosti za uzgoj, a mi ga uvozimo. Ako krenete prema Zagrebu, vidjet ćete toliko neobrađene zemlje. Sjećam se jednog slučaja kada poljoprivrednici iz Travnika nisu mogli da prodaju mlijeko, pa su ga prosipali u potok. Nakon toga sam pročitao da u jednom mjestu u Hercegovini nisu mogli da zadovolje potražnju jer nisu imali kapaciteta da toliko proizvode. To je nezamislivo da u jednom kraju države jedni prosipaju mlijeko, a drugi ga nemaju”.

N1

Na naslov kako je Facebook ekonomski jači nego Portugal, voditelj Digitalnog arhiva je rekao: “Socijalne mreže dominiraju našim životima, tako da mene ova vijest nije toliko iznenadila. Mada ne znam zašto baš poređenje s Portugalom”.

Na naslov kako su Mercedesi i Land Roveri postali “nove igračke” bh. građana, Golubović je komentarisao: “Meni osobno nikada nije bilo jasno zašto bi neko dao 300.000 maraka za neki automobil. To je sredstvo da vas dovede iz tačke A u tačku B. Ako želite udobnost, onda to mogu da razumijem, ali mi čak nemamo ni ceste kojima bi vlasnici mogli da voze i da uživaju u vožnji”.