Kako napreduje projekat Trebevićke žičare vrijedan skoro 18 miliona KM, za N1 govorio je Rifat Mahmutović, izvršni direktor firme Džekos koja izvodi radove na navedenom projektu.
“Mi smo krajem juna potpisali ugovor sa Gradskom upravom, a u međuvremenu je Gradska uprava poduzela sve neophodne korake da se obezbijede sve dozvole za naš neometan rad, tako da smo krajem augusta dobili pravosnažnu građevinsku dozvolu te smo intenzivno krenuli u radove. Radovi se izvode na dvije tačke, odnosno na polaznoj stanici i u rejonu gornje stanice Trebevića“, kazao nam je Mahmutović te dodao:
“Pokušavamo još uvijek da iskoristimo pogodne vremenske uslove. Izgubili smo jedan dio idealne građevinske sezone ali smo poduzeli sve aktivnosti da vrijeme ne utiče na izvođenje radova. Pri kraju smo armiranih radova na donjoj stanici, a na gornjoj stanici se radi o teškim geološkim uslovima terena, no uspjeli smo da uradimo dio temelja, ali ćemo raditi na tome da se radovi još više intenziviraju“.
Prethodno je bilo dogovoreno da žičara bude izgrađena na staroj prijeratnoj trasi, sa 12 stubova te polaznom i dolaznom stanicom. Plan je da žičara ima 40 kabina, a procjena je da će vožnja od grada do Trebevića trajati osam minuta.
O tome da li je bilo nekih izmjena ili problema na terenu je rekao: “Nemamo smetnji u radu i urađene su sve pristupne saobraćajnice. Završili smo betoniranje svih armirano betonskih temelja i u nekoj smo završnoj fazi. Ovi radovi su zahtijevali dosta preciznosti zato što sama tenhnologija žičare to zahtijeva. Teren je bio strm i nepristupačan, međutim upotrebom specijalne mehanizacije uspjeli smo to prevazići. Teren je bio područje ratnih dejstava te smo naišli par puta na ostatke minsko-eksplozivnih sredstava, nakon čega smo obavijestili Federalnu upravu civilne zaštite pa je izvršeno uklanjanje i sada je teren čist za rad“.
Naglasio je i kako je firmi kojom on rukovodi zadovoljstvo, čast i odgovornost da Sarajevu vrate jedan od njegovih simbola.