FOTO: Prijavili kvar preko Facebooka, ViK ekspresno reagovao

Vijesti 03. nov 201715:52 > 15:55
KJKP ViK

Novi menadžment KJKP Vodovod i kanalizacije od preuzimanja funkcija često je isticao da su intenzivirali rad ekipa na terenu, što je često u medijskim nastupima pominjao i premijer KS Elmedin Konaković.

Da ekipe ViK-a rade na otklanjaju kvarova i reaguju na prijave kvarova građana, govori informacija koja je objavljena na službenoj Facebook stranici KJKP ViK.

Naime, iz ovog preduzeća zahvalili su se građanima Sarajeva na prijavi kvarova na vodovodnoj mreži, te istakli da je jedan potrošač u četvrtak prijavio kvar putem Facebook profila ViK-a.

Uposlenici ViK-a odmah su izašli na teren u ulici Braće Begić te izvršili popravku na mjesto gdje je curila voda.

Iz ViK-a podsjećaju građane da curenje vode i druge kvarove mogu prijaviti na telefone Dispečerskog centra 033 210 707 i 033 220 435, a nelegalne aktivnosti na vodovodnoj i kanalizacionoj mreži, odnosno krađu vode putem anonimnog poziva na telefon 033 446 323.

KJKP ViK
KJKP ViK
KJKP ViK
KJKP ViK
KJKP ViK
KJKP ViK
KJKP ViK
KJKP ViK