Ministar vanjske trgovine i ekonomskih odnosa BiH Mirko Šarović smatra da usvajanje seta izmjena Zakona o akcizama nije jedini način izgradnje infrastrukture u BiH jer postoje i koncesioni ugovori o kojim, kako kaže, niko ne govori.
Na pitanje da li se može očekivati usvajanje seta izmjena Zakona o akcizama, Šarović je podsjetio da je sa većinom glasova ovaj zakon prošao u Vijeće ministara BiH.
“Ovo je peti pokušaj i na liderima stranaka i na parlamentarcima je da kroz proceduru u Domu naroda i Predstavnički dom postignu dogovor“, odgovorio je on.
Šarović je istakao da su ministri iz Saveza za promjene bili protiv usvajanja u proceduru ovog zakona.
“Bili smo protiv zbog pogrešnog trenutka i smatrali smo da je nepotrebno po peti put isti zakon u istoj proceduri dostavljati bez obzira na konotaciju njegovog značaja. Potpuno je jasno da postoji i druga argumentacija da će usvajanjem ovog zakona gorivo poskupjeti 15 odnosno 18 feninga, obzirom da je neophodno na ovu cijenu uračunati i PDV“, rekao je ministar vanjske trgovine i ekonomskih odnosa BiH.
Šarović smatra da je insistiranje na kreditu pogrešna opcija i da se izgradnja infrastukture može finansirati i na drugi način.
“Može se finansirati koncesionim ugovorima o kojima danas niko apsolutno ne govori. Dva koncesiona ugovora stoje u institucijama i ne daje se saglasnost za dvije trase koridora 5C i u RS i u FBiH“, rekao je Mirko Šarović.