Treći regionalni komunikacijski događaj "Play Media Day" otvoren je danas u Muzeju savremene umjetnosti RS u Banjaluci. Na jednom mjestu okupilo se više od 30 svjetskih, regionalnih i domaćih stručnjaka koji govore o najaktuelnijim temama iz trenutno najbrže rastuće industrije u svijetu - kreativne industrije.
U doba digitalizacije je lako zaraditi novac, ako si dovoljno kreativan, tvrde učesnici Trećeg “Play Media Day-a” u Banjaluci. Jezik kojim govore kriptovalutisti, stručnjaci, ili pak samo digitalni rudari, razumljiv je najčešće samo njima. Ipak , naglašavaju da bilo ko za šest mjeseci može savladati osnove posla I početi zarađivati.
Nikola Jokić, stručnjak za blockchain tehnologiju, je istakao veliku količinu novca koju ova industrija proizvodi.
“Ako trguješ , kao što trguješ sa dionicama ili svinjskim polovicama, tako ćeš trgovati sa bitcoinom, to je sposobnost svakoga osobno. Ako se baviš tehnologijom, onda učiš programirati, pa znaš programirati. Novci su veliki u ovoj industriji, projekti koji piju vodu mogu doći do finansiranja”, rekao je Jokić.
Pored kriptovaluta, mnoštvo zanimljivih tema I predavača. Nezaobilazan je krizni PR, ali i medijski fenomen “Game od Thrones”.
Dijana Tepšić, direktorica programa “Play Media Day”, naglasila je da ovom događaju prisustvuju ljudi iz BiH i susjednih država.
“Sta u situaciji kriznog PR-a, mnogi se susreću sa tim. Mnoštvo tema, od marketing strategija, do društvenih mreža, tri zanim panela, svi panelisti su stigli, da čujemo kakvo je zanimanje biti influenser, imamo ih od CG, Hrvatske Srbije, BIH, tu je Jean-Cristophe Bonis koji je stigao iz Pariza, jedva čekamo njegovo predavanje koje nas vodi u svijet naučne fantastike”, kazala je Tepšić.
Jean-Cristophe Bonis, francuski futurolog je uakzao na dilemu – između etike i tehnologije.
“Tehnologija i uticaj nje na društvo, biće suštinska tema. Ako nešto možemo uraditi, da li to trebamo uraditi, to je pitanje između etike i tehnologije, i pokušaću vam odgovoriti koji su trendovi u svijetu”, rekao je Bonis.
Događaj j prilika da se upoznaju stručnjake iz domena marketinga, medija i kreativne industrije, kao i da ostvare nove saradnje, te započnu poslovne projekte.
Predavanja su održana u tri konferencijske sale simbolično nazvane Uran, Merkur i Jupiter. “Ovogodišnji Play Media Day” okupio je oko 500 učesnika koji su u okviru tri panela mogli psiustvovati na 15 predavanja.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook i UŽIVO na ovom linku.