Ejub Kučuk iz MITA grupe, koji je postavio 40 pitanja za političare na društvenim mrežama, kazao je za N1 da političari treba da rade na svom imidžu.
Govoreći o predizbornoj kampanji, Kučuk je kazao da nisu svi kandidati dostupni na društvenim mrežama, te da nikad manje nije bilo oglašavanja na televiziji i tradicionalnim medijima.
“Ono što je veoma važno, kad govorimo o političkim kampanjama, bilo gdje u svijetu, političar koji želi da se kandiduje za neku važnu funkciju radi godinama na svom imidžu, da bi on bio izglasan od strane ljudi. Ovdje ljudi ne rade ništa na svom imidžu i misle da će za mjesec dana što zalijepe svoju glavu, logo stranke i ime i prezime, i eventualno neki slogan, da će neko glasati za njega”, istakao je.
Naveo je da ima poltičara koji su čitav život u politici i koji obnašaju funkcije, a ovu kampanju su posmatrali na način da će im zalijepiti plakate, objaviće par postova na društvene mreže i sponzorirati ih da ljudi glasaju za njih.
Ispričao je da je u aprilu upoznao šefa kampanje Donalda Trumpa, koji već sada počinje raditi predizbornu kampanju.
“On već sada počinje raditi na kampanji, na ljudima i na imidžima ljudi koji će uz Donalda Trumpa privlačiti glasove za njega”, pojasnio je.
Kazao je da je problem naših kampanja u tome što se niko nije pojavio ko je motivisao i inspirisao ljude.
“Kao što sam ja to uradio na društvenim mrežama, koji nisam iz politike, nisam član nijedne političke stranke. Nisam imao nikakvih interesa i pisao sam ono što svaki čovjek želi da kaže i ono što svakog čovjeka boli. Ljudi su se inspirisali”, istakao je.
Dodao je da mu nisu odgovorili političari, ali su ga podržali građani iz cijele BiH.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter| Facebook i UŽIVO na ovom linku.