Direktor ZOI '84 u programu N1 odgovarao na pitanja građana

Vijesti 29. jan 201919:42 > 20:12
N1

Nevres Alispahić, direktor KJP ZOI '84, gostovao je u Danu uživo u kojem je, između ostalog, odgovarao i na pitanja koja su građani postavili uoči emisije.

Čemu i kome služi VIP dio parkinga? Kada su u pitanju neka takmičenja mogu shvatiti, FUCZ i Policija su također OK, ali šta rade silna civilna auta i ko su ti povlašteni ljudi koji imaju pristup tom parkingu, a nisu radnici ski centra?

“Od ove godine nema VIP-a. Ima parking za direktora, kad dođem ja, parking za hitnu pomoć, civilnu zaštitu i za policiju. Dogovor je sa ski klubovima da oni ostavljaju svoje kombije, oni su tražili i mi smo im dozvolili. Tu ima i dosta naših radnika koji rade i svaki ima svog poznanika kojeg pusti.”

Kako i kada će se riješiti problem kamenja na stazi?

“Za ovu sezonu mi smo angažovali dva-tri čovjeka koja su konstantno na stazi, koji hodaju, otklanjaju kamenje, ali ogromna je to površina. Nismo uspjeli da pravovremeno uklonimo kamenje ljetos. Ja sam non-stop na Bjelašnici i dogovaramo sa ski školama, ski klubovima, sa ljubiteljima planine da izađemo gore već u proljeće. Danas sam imao sastanak sa određenim skijašima i predstavnicima ski klubova da već od marta ili aprila napravimo plan aktivnosti do otvaranja nove sezone, gdje ćemo da uklonimo to kamenje, da uradimo zatravljivanje i uradimo puno toga.”

Zašto nema zaštitnih mreža na kritičnim mjestima gdje postoji mogućnost izlijetanja sa staze u vrtače kada je velika magla, gornji dio kolijevke od polazne tačke vučnice kotlovi prema dole, te na tehnološkom putu cijelom dužinom?

“Nema opravdanja za to. Imamo mi šefa staze koji je imenovan ove godine, čovjek koji je dugo godina radio. Postavićemo i to na tim kritičnim mjestima, baš zbog magle. Mi smo naručili da se u potpunosti uradi trekonstrukcija vjetrobrana i snjegobrana. međutim nikad nije došlo do isporuke, tj. došla je kasno u decembru.”

Šta je sa rasformiranim trosjedom, ima li neki plan za njegovo postavljanje bilo gdje. Bila je neka priča o Igmanu, tj. zamjeni postojećeg dvosjeda ovim trosjedom. Mogao bi se on i na Bjelašnici kvalitetno upotrijebiti. Postoji li uopšte bilo kakav plan za njega?

“Već je treća godina kako je rasformiran. Nemamo nikakav plan po pitanju toga. Bio je plan da se proda i on je išao na licitaciju da se proda i da se završi sa tim. Da bi postavili mi sad ponovo taj trosjed, trebaju opet milioni, ZOI u trenutnoj situaciji to ne može.”

Imaju li namjeru navlačiti zemlju i sijati travu na prelomnicama sa Heliodroma (prije svega gornji dio Kolijevke i keca?

“Uradili smo frezanje i zdrobili smo kamen, ali nismo uspjeli da posijemo travu. Zašto nije urađeno do sad? To je bio pristupni put za akumulaciju i non-stop su kamioni i ostale mašine vozile po tom dijelu, tako da nismo uspjeli da odradimo taj dio. To ćemo sigurno uraditi do iduće zime”

Zašto su izbačene dvosatne i trosatne karte?

“Kad smo pravili cjenovnik za ovu godinu mi smo u stisci bili  s vremenom. Ja sam napravio cjenovnik koji je izuzetno širi bio, između ostalog bile su tu i dvosatne i trosatne karte. međutim kad sam dao svom programeru da uradi rekao mi je da se to ne može za tri mjeseca odraditi, jer svaka karta ima popuste i na svaki cjenovnik mora šest-sedm vrsta karata praviti. Napravio sam zahtjev da se vrate dvosatna i trosatna karta, ali moram čekati saglasnost Nadzornog odbora.

Je li vas imalo stid, i vas i prethodnike?

“Treba se vratiti malo unazad i vidjeti da je preduzeće prije pet godina bilo pred stečajem. Od jedne dubioze povećali smo prihode. Ja tvrdim da hoću, da vodlim da radim i želim da napravim promjene na Bjelašnici.”

Odgovore na ostala pitanja i kompletno gostovanje pogledajte u video prilogu.

N1 pratite putem aplikacija za Android| iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter|Facebook|Instagram i UŽIVO na ovom linku.